موزه لباس زنانه در دبی که لباس هایش توسط چارلی چاپلین دوخته شده بود

یکی دیگر از مزایای پنبه به عنوان پارچه لباس تابستانی این است که کاملاً جاذب است و به خشک نگه داشتن پوست کمک می کند. با این حال، زمانی که آب و هوا به خصوص مرطوب است، پارچه ممکن است مرطوب شود و مدتی در همین حالت باقی بماند.

بنابراین، در تابستان بهتر است از مواد نخی نازک تر و سبک تر استفاده کنید و از مواد پنبه ای سنگین تر مانند پنبه های برس خورده و جین خودداری کنید.

با پارچه های نخی خالص در لباس زنانه در دبی می توانید بلوز، دامن، سارافون، شورت، لباس دخترانه را بدوزید.پارچه های پنبه ای موجود در Tessutionline.eu را ببینید.

یکی دیگر از پارچه های دوست داشتنی برای تابستان کتان است. مانند پنبه، راحت، خنک و جاذب است و به رطوبت اجازه می دهد به راحتی تبخیر شود. این به ویژه در زمانی که هوا گرم است و عرق کرده است مفید است.

علاوه بر این، کتان روی پوست بسیار نرم است و به دلیل بهداشتی بودن و ضد حساسیت بودن، از جوش های تابستانی که در اثر تماس پوست با پارچه ها ایجاد می شود، جلوگیری می کند.

همچنین دوخت آن آسان است و این آن را برای ایجاد اقلام لباس تابستانی مانند شلوارهای شیک و اسپرت، دامن، پیراهن و لباس های کامل عالی می کند.

تنها عیب این پارچه این است که خیلی راحت تا می شود اما این یکی از ویژگی های کتان است که همچنان آن را به پارچه ای منحصر به فرد و زیبا تبدیل می کند. پارچه های کتانی موجود در Tessutionline را ببینید.

ابریشم یکی دیگر از پارچه های عالی برای تابستان است. ابریشم از آنجایی که منشأ طبیعی دارد (از کرم ابریشم می آید) و عرضه در بازار محدود است، ابریشم یکی از گران ترین پارچه ها است اما در نوع خود بی نظیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.