مربا بالنگ شمالی شیرازی تهران

مربا بالنگ شمالی از میوه های بالنگ تهیه شده و این سرشار از مواد معدنی و آلی بوده و تاثیر شگرفی بر روی سلامتی افراد دارد این محصول شگفت انگیز با نام های مختلفی در بازار شناخته شده است و لازم به ذکر است مربای بالنگ شمال یکی از بهترین مربا های موجود در بازار بوده که ارزش غذایی بالایی داشته و همچنین خواهان و تقاضای مناسبی دارد. بالنگ سرشار از آنتی اکسیدان های قوی و مفیدی بوده که از بسیاری بیماری ها ازجمله سرطان ها و بیماری های قلبی جلوگیری می کند. همچنین ما در ادامه این مقاله به برسی بیشتر این محصول خوش طعم می پردازیم پس همواره تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مربا بالنگ شمالی شیرازی تهران

قیمت مربا بالنگ

قیمت مربا بالنگ امروزه مربا بالنگ در سراسر فروشگاه های کشور موجود بوده و در سراسر بازار توزیع می شود و دلیل اصلی تقاضای بالای این محصول قیمت مناسب و کیفیت بالای آن می باشد و لازم به ذکر است بدانید قیمت این محصول خارق العاده متنوع بوده و به پارامتر های مختلفی بستگی دارد و ما در ادامه به بررسی این عوامل می پردازیم پس با ما همراه باشید.

  • درصد غلظت مربا
  • کیفیت مربا بالنگ
  • ارزش غذایی
  • حجم مربا
  • خرید عمده یا خرید خرده
  • نوع بسته بندی
  • اندازه قوطی و طرح قوطی
  • شرکت سازنده مربا
  • صادراتی و یا واردات بودن مربا
  • و غیره

از جمله معیار های تاثیر گذار بر روی قیمت مربا می باشد و لازم است اشاره کرد که یکی از مهم ترین عواملی که تاثیر شایانی بر روی قیمت مربا دارد می توان به نوسانات ارزی اشاره کرد، هر چقدر نوسانات ارزی رو به بالا باشد قیمت مربا افزایش یافته و هر چقدر نوسانات ارزی کاهشی باشد قیمت آن کاهش می یابد.

لازم است بدانید مشتریان که محصول مورد نظر خود را به صورت عمده و اینترنتی از این مجموعه تهیه می کنند از تخفیف بالایی برخوردار می شوند و می‌ توانند مربا را در قیمت کمتر و در حجم بیشتر تهیه کنند. همواره قیمت واحد و یکسانی از این محصول در بازار وجود نداشته و شما جهت کسب اطلاعات در مورد قیمت انواع و اقسام مربا می توانید به سایت فروشگاه ما مراجعه کنید و از قیمت محصولات مورد نظر خود مطلع شوید.

مربا بالنگ شیرازی

مربا بالنگ شیرازی مربا بالنگ شیرازی سرشار ۶غز روغن های مفید و ضروری بدن بوده که برای سلامتی پوست بسیار مفید می باشد این محصول را می توان به عنوان دمنوش استفاده کرد و از خاصیت بی نظیر آن بهره مند شوید. همچنین این دمنوش سبب افزایش گردش خون در پوست شده و سبب افزایش اکسیژن رسانی به بافت های سطحی پوست می شود و برای ترمیم سوختگی و لک های صورت بسیار مفید می باشد. همچنین این محصول سبب روشن بافت پوست می شود، البته باید به این نکته توجه داشته باشید که مربا شیرازی بالنگ حاوی فیبر های محلول و غیر محلول بوده که بر روی سیستم گوارشی تاثیر شگرفی دارد.

این مربا باعث افزایش فعالیت میکروب های مفید روده شده و از بیماری های گوارشی از جمله یبوست جلوگیری می کند و شما می توانید با مصرف این محصول هضم و جذب مفیدی داشته باشید. چون این محصول بی نشر در خونرسانی به بافت بدن موثر است همواره سبب تقویت فولیکول های مو شده و باعث افزایش رشد آن ها می شود. به دلیل خاصیت چشم انداز این معجون همواره به عنوان یک داروی کمیاب شناخته شده که تاثیر بالایی در جهت کنترل بیماری ها و درمان بیماری های سیستم گوارشی دارد.

ویتامین سی موجود در این ماده غذایی خاصیت آنتی اکسیدان داشته و همواره از بیماری های ویروسی و قارچی و حتی باکتریایی جلوگیری کرده و برای تمام گروه های سنی مخصوصا خانم های باردار و افراد سالمند که بیشتر در معرض خطر هستند مفید می باشد و شما می توانید بهترین نوع آن را با نازلترین قیمت ممکن از این مجموعه تهیه کنید.

مربا بالنگ زعفرانی

مربا بالنگ زعفرانی امروزه مربا بالنگ در انواع طعم و رنگ در سطح بازار موجود بوده و یکی از خوش طعم ترین و پر فروش ترین نوع مربا بالنگ نوع زعفرانی بوده که همواره خواهان و تقاضای نسبتاً بالایی داشته و همواره بسیار مورد استقبال مشتریان واقع شده است. این محصول بی نظیر دارای ارزش غذایی فراوانی بوده و برای سلامتی بسیار مفید می باشد. البته نوع زعفرانی این محصول به دلیل داشتن طعم و بوی خاصی که دارد قیمت بیشتری نسبت به سایر محصولات مشابه دارد. همچنین لازم به ذکر است بدانید شما می توانید انواع و اقسام مربا یالنگ را به سایر کشورهای دیگر صادر کنید ولی هنگام صادرات باید به این نکات توجه داشته باشید تا سود بیشتری کسب کنید.

  1. به مناطقی صادرات داشته باشید که خود تولید کننده این محصول خارق العاده نباشند ولی خواهان آن باشند
  2. به کشورهایی صادرات داشته باشید که نوسانات ارزی نداشته باشد
  3. قیمت ارز کشور صادر کننده بیشتر از کشور ما باشد
  4. به صورت عمده و خرده محصول خود را صادر کنید
  5. در انواع حجم در بازار موجود باشد
  6. دارای کیفیت بالایی باشد
  7. قیمت مناسبی داشته باشد
  8. ارزش غذایی بالایی داشته باشد و طبق استاندارد ها تولید شده باشد
  9. و غیره

از جمله معیار های مورد نظر می باشد که هنگام صادرات و فروش مربا زعفرانی مورد توجه قرار دهید و همچنین لازم است بدانید این مربا ارزش غذایی بیشتری داشته و سرشار از کالری است و می توان از آن به عنوان یک مکمل قوی استفاده کرد.

مربا بالنگ سبز

مربا بالنگ سبز مربا بالنگ سبز از میوه های بالنگ سبز رنگ تهیه شده است و سرشار از فیبر می باشند و شما می توانی این محصول را به صورت آنلاین و اینترنتی از این مجموعه تهیه کنید و لازم است اشاره کرد مشتریان که محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی تهیه می کنند از تخفیف بالایی برخوردار می شوند و می توانند محصول خود را در حجم بیشتری خریداری کنند. همچنین خرید اینترنتی مربا سبز بالنگ این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که بتوانند انواع و اقسام مدل مربا را با همدیگر مقایسه کنند و بهترین نوع را انتخاب کنند.

مربا بالنگبه دلیل داشتن ویتامین سی بالایی که دارد همواره سبب تقویت بافت استخوان و دندان شده و از بیماری های پوکی استخوان جلوگیری می کند و یکی از بهترین داروی طبیعی جهت سالم نگه داشتن دندان های کودکان می باشد. بالنگ دارای طبعی سرد و تر بوده و برخلاف سایر مواد غذایی دیگر از پوست آن استفاده می شود و یکی از مهم ترین ماده غذایی محسوب می شود که سبب تقویت عضله قلب شده و از بیماری های قلبی جلوگیری می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.