مربا هویج مجلسی جدید حرفه ای

مربا هویج مجلسی اغلب در رستوران ها، هتل ها، کافی شاپ ها در کنار کره، خامه ، پنیر و غیره به عنوان یکی از منوهای مختلف غذایی در وعده صبحانه قرار می گیرد.

مربا هویج مجلسی اغلب به صورت تک نفره سرو می شود و از بسته بندی های بسیار جدید و حرفه ای برخوردار بوده است.

مربا هویج مجلسی جدید حرفه ای

خرید مربا هویج

خرید مربا هویج شما برای خرید مربا هویج میتوانید به سرتاسر فروشگاه های موجود در نزدیک محل سکونت خود مراجعه و اقدام به خرید مربا هویج با کیفیت کنید.

هم چنین می توانید با خرید مربا هویج به صورت آنلاین از تمامی سایت های فروش مختلف مانند باسلام، دیجی کالا و غیره اقدام به ثبت سفارش و تحویل فوری کالا خود کنید.

مربا هویج تهرانی

مربا هویج تهرانی مربا هویج تهرانی از مواد اولیه بسیار باکیفیت و مرغوب آماده شده است و توسط مردم تهران و دیگر شهرها خریداری می شود.

از مربا هویج تهرانی می توان چند قاشق، وسط کیک وانیلی ریخت و از طعم بسیار خوشمزه آن در کنار چایی لذت برد.

مربا هویج حرفه ای

مربا هویج حرفه ای شما می توانید برای نمایش هنر خود به دیگران و یا داشتن یک درآمد عالی بدون رفتن به بیرون از خانه، اقدام به تولید مربا هویج حرفه ای نمائید.

برای تهیه مربا هویج حرفه ای شما می توانید از دو روش زیر استفاده کنید.

روش اول:مربا هویج گل رز

در این روش برای هر ظرف شیشه ای شما احتیاج به یک کیلو گرم هویج بلند و کمی پهن، دو کیلو گرم شکر، یک قاشق غذاخوری گلاب، دو عدد هل آسیاب شده، دو پیمانه آب، دستگاه پوست کن، چاقو، صافی، مقدار زیادی خلال دندان، یک کاسه بزرگ حاوی آب ولرم و یک عدد قابلمه دارید.

نکته: هویج های شما بایستی بدون هیچ گونه لکه، صاف و یکدست باشند.

ابتدا اقدام به تهیه شیره نمائید به این صورت که آب و شکر گفته شده را داخل یک قابلمه بریزید و اجازه دهید برای مدت ۱۰دقیقه به خوبی بجوشند و کمی خنک شوند.

سپس با کمک دستگاه پوست کن، پوست هویج ها را به خوبی بکنید و پس از زدن انتها هویج با چاقو آن ها را به خوبی بشوئید.

تمامی هویج ها را با کمک پوست کن به ورقه های نازک تبدیل کنید و آن ها را داخل کاسه آب به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قرار دهید تا ورقه های هویج به خوبی نرم و انعطاف پذیر شوند.

پس از گذشت ۱۵ دقیقه، هویج ها را داخل صافی بریزید و یکی یکی روی یک سطح صاف رول کرده و با زدن یک خلال دندان به آن، گل رز خود را فیکس کنید.

گل های رز را به همراه دو عدد هل داخل شیره خنک شده بریزید و به مدت ۲۰ دقیقه بر روی حرارت قرار دهید تا هویج های شما کمی نرم شوند.

در اواخر پخت گلاب را اضافه کنید و شعله را خاموش کنید و اجازه دهید تا مربا شما کمی سرد شود.

نکته: بهتر است ظرف شیشه ای شما به حالت تخت یا گرد با ارتفاع کم باشد.

یکی یکی گل ها را با کمک چنگال از مربا بیرون بیاورید و پس از درآوردن خلال دندان، ان را داخل ظرف شیشه ای قرار دهید.

این کار را بر روی تمام گل های رز هویجی انجام دهید و در انتها شیره را به آرامی به آن اضافه کنید.

درب مربا را به خوبی ببندید و داخل یخچال قرار دهید.

روش دوم: مربا هویج قالبی

برای انجام این روش تهیه مربا شما به یک کیلو گرم هویج ریز و درشت، دو کیلو گرم شکر، دو پیمانه آب، قالب دلخواه(برگ، قلب و غیره), یک قابلمه و یک قاشق اسانس وانیل نیاز دارید.

هویج ها را پس از شستشو با کمک چاقو یا پوست کن، پوست گرفته و به حالت حلقه ای یا ورقه ای برش دهید.

شما می توانید از یک یا چند قالب استفاده کنید، در این دستور ما از دو قالب قلب و برگ استفاده می کنیم به این صورت که تمام هویج ها را قالب بزنید.

نکته:قسمت های باقی مانده هویج که قابل برش خوردن نمی باشند را به همراه یه قاشق غذاخوری آب، داخل مخلوط کن بریزید و اجازه دهید به خوبی پوره شوند.

قابلمه را روی گاز قرار دهید و آب و شکر را به آن اضافه کنید،پس از جوش آمدن حرارت را کم کنید و هویج های قالب زده و پوره ای را به آن اضافه کنید.

وقتی هویج ها به خوبی پخته شده اند اسانس وانیل را اضافه کنید و حرارت را خاموش کنید.

پس از سرد شدن می توانید مربا را داخل یک ظرف شیشه ای دلخواه بریزید.

شما با تهیه مربا هویج به این روش های حرفه ای می توانید یک کانال تشکیل داده و یا در بازار به صورت مستقیم اقدام به فروش آن نمائید.

این مربا برای دیزاین یخچال عروس فوق العاده پر کاربرد و زیبا می باشد.

مربا هویج شرکتی

مربا هویج شرکتی مربا هویج شرکتی در برندهای مختلف، بسته بندی های متفاوت به صورت تک نفره، شیشه ای و غیره و هم چنین وزن های گوناگون در بازار موجود می باشد.

در تهیه مربا هویج شرکتی از بهترین هویج های موجود و شیرین در بازار بدون هرگونه زدگی، خرابی و یا پوسیدگی و توسط دستگاه پخت صنعتی استفاده می شود.

ابتدا هویج های مورد نیاز از باغ داران مختلف در حجم بالا خریداری می شود.

سپس توسط دستگاه های صنعتی و با همکاری نیروهای انسانی سورتینگ می شوند و سپس وارد مرحله شست و شو، پوست گیری، هسته گیری، خرد کردن و خلال کردن می شوند.

در مرحله بعدی توسط یک دیگ پخت شهد مربا از ترکیب مقدار مناسبی از آب و شکر تهیه می شود و پس از صاف شدن شربت توسط صافی های پارچه ای، شیره یا همان شهد مربا به دیگ اصلی پخت اضافه می شود.

نکته: در برخی کارخانه ها ابتدا نصف شکر در را در اول اضافه می کنند و سپس در مراحل میانی نصف دیگر را تا مربا تولیدی از غلظت بسیار مناسبی برخوردار شود.

مراحل پخت اصلی مربا در شرکت در دو مرحله پخت روباز و تحت خلا انجام می گیرد که در فرآیند پخت روباز در فشار اتمسفر،دمای مربا را به ۱۵۰درجه می رسانند که رنگ اصلی هویج حفظ شود و پس از تولید مربا خوش رنگ شده و عطر و طعم آن از بین نرود.

از جمله مشخصات دیگ می توان به ظرفیت پخت آن اشاره نمود که اغلب تا ۱۰۰کیلوگرم می باشد و دارای یکسری کفگیر های مخصوص بوده که با هم زدن مدام باعث عدم سوختن مربا و چسبیدن آن به کناره های دیگ می شود.

هم چنین این دیگ ها اغلب دارای یک عدد هواکش یا هود برای خارج ساختن بخارهای مربا و با زمان پخت حداکثر ۲۰ دقیقه با امکان بارگیری مواد اولیه به صورت دستی یا فشار هوا از مخزن می باشند.

در اواخر پخت اسید پکتین، آروما و هم چنین رنگ های مجاز به دیگ افزوده می شوند و پس از کمی سرد شدن مربا وارد مرحله پر شدن، درپوش گذاری و بسته بندی می شود.

لازم به ذکر است که مراحل درپوش گذاری و بسته بندی توسط نیروهای انسانی و دستگاه ها به صورت موازی انجام می شود.

پس از بسته بندی مربا ها از زیر دوش آب سرد عبور می کنند تا در صورت عدم خنک شدن کافی مربا، ظروف بسته بندی شیشه ای آن ها شکسته نشوند.

در مرحله بعدی شیشه های مربا وارد یکسری دستگاه حاوی جریان گرم می شوند و سپس به آن ها برچسب و لیبل زده می شود و پس از کارتن کردن آماده ارسال به مناطق مورد تقاضا میشوند.

شما می توانید با تهیه این مربا هویج شرکتی، مقداری کره گیاهی، چند عدد نان تست یا سنگک و مقداری کنجد اقدام به آماده سازی لقمه های خوشمزه زیر برای کودکان خود در منزل، مدرسه و مهدکودک کرده و باعث سرعت وزن گیری آن ها کنید.

ابتدا نان تست را روی سطح کار قرار دهید، مقداری کره هم دما محیط به آن بمالید و سپس دو قاشق مربا خوری مربا هویج را بر روی تمام سطح نان آغشته کنید و در انتها آن را با کنجد تزئین کنید.

این صبحانه پر انرژی در کنار یک لیوان شیر، یک انتخاب بسیار هوشمندانه برای کودکان و یا افراد بی اشتها در وعده صبحانه می باشد و باعث داشتن یک روز خوب همراه با انرژی بالا می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.