خرما مضافتی بم صادراتی که مهمانان را فراری داد

خرما فوق العاده سالم است! هرچه این مقاله را بیشتر بخوانید، بیشتر متوجه خواهید شد که خوردن خرما تمام مهره های بدن شما را برای همیشه سفت می کند. سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی حیاتی است و هر میوه‌ی خشک دیگری را می‌داند. به شما انرژی فوری می دهد و آن شیرینی را راضی می کند

تعداد کالری در 100 گرم خرما مضافتی بم صادراتی 282 است. تجزیه غذایی 100 گرم خرما به شرح زیر است:
انرژی 282 کیلوکالری
پروتئین 2.45 گرم
کربوهیدرات 75.03 گرم
شکر 63.35 گرم چربی 0.39
گرم
چربی اشباع 0.032 گرم
چربی تک غیراشباع 0.036 گرم
چربی غیر اشباع 0.036 میلی گرم 0.036
میلی گرم چربی غیر اشباع 0.036 گرم 6 میلی گرم پلی استر 01 گرم 0.036 گرم 0.036 گرم پلی استر 09 گرم 0.9 گرم چربی غیر اشباع.

 

در زیر مجموعه ای از فواید سلامتی که خرما برای شما به ارمغان می آورد ذکر شده است:

تنظیم کننده فشار خون و سلامت قلب : خرما به دلیل داشتن پتاسیم غنی به تنظیم فشار خون کمک می کند و به تثبیت ضربان قلب کمک می کند و از این رو در برابر بیماری های مختلف قلبی و عروقی محافظت می کند.

تقویت استخوان و دندان : کلسیم، منگنز، منیزیم و مس به وفور در خرما وجود دارد و با اطمینان از جذب مناسب این مواد معدنی برای تشکیل استخوان ها و دندان ها، لخته شدن خون و انقباض عضلانی به استحکام استخوان ها کمک می کند.

خرما می تواند برای تعادل قند خون مفید باشد. محققان دیابت نشان داده اند که خرما تاثیر گلیسمی پایینی دارد.

خرما حاوی تقویت کننده مغز است. هر خرما حاوی بیش از دو میلی گرم کولین است، ویتامین B که جزء استیل کولین، انتقال دهنده عصبی حافظه است.

از هموروئید جلوگیری می کند
کمبود فیبر باعث می شودهموروئیدو این معمولا در خانم های باردار اتفاق می افتد. با این حال خرما منبع عالی فیبر است که به پیشگیری کمک می کندهموروئیدمخصوصا در خانم های باردار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.