دستگاه قهوه ساز صنعتی بیزرا که کمترین قیمت را در دنیا دارد

CASOREZZO (میلان) – Magister Sistema Caffè، یک شرکت پیشرو در بخش قهوه ساز از سال 1997، اخیراً سری مولتی بویلر F 2006 نوآورانه و پیشرفته را معرفی کرده است.

می خواهیم در مورد دستگاه قهوه ساز صنعتی بیزرا صحبت کنیم، این یک مدل ماشین حرفه ای با گروه های مستقل حرارتی است که در نسخه های دو و سه گروهی و همچنین در نوع High Group موجود است که امکان استفاده از عینک هایی تا ارتفاع 185 میلی متر را فراهم می کند.

این آخرین نسل دستگاه‌ها، کامل و مجهز، به‌طور کامل در صحنه بین‌المللی با بهترین دستگاه‌های قهوه ظاهر می‌شوند و می‌توانند عملکرد سطح بالا را تضمین کنند و نیازهای خواستارترین و خلاق‌ترین باریستاها را برآورده کنند.

این ماشین‌ها سنت و نوآوری را که حاصل سرمایه‌گذاری‌های عمده در تحقیق و توسعه فنی است، ترکیب می‌کنند و طیف گسترده‌ای از مدل‌های ماشین‌های الکترونیکی و نیمه اتوماتیک را تکمیل می‌کنند.

به لطف استفاده از یک نرم‌افزار پیشرفته، این دستگاه به شما امکان می‌دهد آزادانه و با دقت مطلق زمان و دمای انفوزیون را به طور مستقل در هر گروه مدیریت کنید تا از استخراج عالی هر ترکیب اطمینان حاصل کنید و نتیجه نهایی را در یک روش ساده و شهودی افزایش دهید. .

این دستگاه همچنین طیف گسترده ای از لوازم جانبی اختیاری مانند EPS (Electronic Power Steam) را ارائه می دهد. مولتی بویلر F 2006 را می توان با میکسر E4T، یک سیستم کنترل الکترونیکی توزیع آب گرم نیز عرضه کرد.

سری مولتی بویلر 2006 آخرین ثمره یک شرکت است که در ژوئیه 1997 به لطف اشتیاق و اراده گروهی از مدیران و تکنسین هایی که تجربه کاری قبلی خود را وقف بخش ماشین قهوه کرده بودند، متولد شد.

از همان ابتدا، هدف صنعتی جاه طلبانه شرکت، تثبیت خود در بازارهای بین المللی به واسطه دانش بسیار پیشرفته بود.

در واقع، Magister به جای محدود کردن خود به مونتاژ اجزا، ماشین‌های قهوه مخصوص خود را پس از مطالعات طراحی بسیار دقیق، سرمایه‌گذاری هنگفت در مراحل تحقیقاتی و شرط‌بندی توسعه نوآوری‌های فنی و ساختمانی ایجاد می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.