جاکلیدی خرگوش که خرگوش آن واقعی است

اما به گفته Vastu، کلیدها هرگز نباید حتی در اتاق نشیمن نگهداری شوند. نگه داشتن کلیدها در اتاق نشیمن چشم هر فردی را که از بیرون می آید نگه می دارد. کلیدها را در جایی نگه دارید که هیچ کس نتواند آن را ببیند.

لابی

به گزارش واستو، اگر مکان خاصی را برای جاکلیدی خرگوش در خانه می سازید، پس کلیدها را در لابی نگه دارید. به سمت غرب است. نگه داشتن کلیدها در جهت غرب لابی خوش یمن است.

قوانین معماری در مورد کلیدها

هنگامی که فاصله مناسب را برای قلاب های کلید خود تعیین کردید، علامت های کوچکی در جایی که می خواهید قلاب های خود آویزان شوند ایجاد کنید.

این به شما کمک می کند تا آنها را به طور مساوی از هم جدا کنید. همچنین، برای اطمینان از صاف بودن قلاب های کلید خود از یک سطح استفاده کنید.

آیا قلاب ها باید به گل میخ بروند؟
کلیدها وسایل سنگینی نیستند، بنابراین نیازی نیست این قلاب ها را مستقیماً به گل میخ های دیوار بچسبانید یا میخ کنید.

با این حال، اگر از یک قفسه یا سبد برای نگهداری وسایل دیگر علاوه بر کلیدها استفاده می‌کنید، باید مطمئن شوید که به درستی به گل میخ متصل شده است. از طرف دیگر، می توانید از لنگرهای دیوار خشک استفاده کنید.

گزینه دیگری برای کسانی که اجاره می‌کنند یا نمی‌خواهند به دیوارهای خود آسیب وارد کنند، استفاده از قلاب‌های Command است. این قلاب ها به راحتی در عرض چند ثانیه نصب می شوند و به دلیل چسب قوی ای که به کار می برند به خوبی به دیوار می چسبند.

قلاب های فرمان موقتی هستند، بنابراین اگر راه حل دائمی می خواهید، این ها برای شما مناسب نیستند.

این قلاب‌های Command فلزی کوچک و براق هستند و آنها را به راه‌حلی عالی برای آویزان کردن کلیدهای خود بدون درد چشم تبدیل می‌کند. برای مشاهده این قلاب های Command در آمازون اینجا را کلیک کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.