پیراهن مردانه کبریتی که هیکل را همانند مادلینگ ها می کند

پارچه پیراهن را انتخاب کنید. پارچه‌های نخی و کتان رایج‌ترین نوع پارچه‌ها در پیراهن‌های رسمی هستند و هر کدام برای مناسبت‌های مختلف انتخاب می‌شوند و بافت‌های متفاوتی در برابر پوست شما دارند.
کتان پارچه ای بسیار بادوام برای پیراهن مردانه کبریتی است که می تواند تا 20 درصد مایعات را جذب کند. هوا به راحتی نفوذ می کند و انعطاف پذیرتر از پنبه است اما با استفاده نرم می شود.

پیراهن‌های کتان گرما را حفظ می‌کنند، به همین دلیل در فصل‌های پاییز و زمستان مناسب‌تر هستند و بیشتر برای مجالس غیر رسمی مانند مهمانی‌ها و گردش‌ها مناسب هستند.


پنبه نیز پارچه ای محکم است، تا 25 درصد مایع را جذب می کند و پارچه ای بسیار نرم است. این پیراهن را می توانید در تمام فصول سال بپوشید و بیشتر برای فضای رسمی و همچنین در محیط کار مناسب می باشد.
برچسب پیراهن را بررسی کنید تا ببینید 100% پنبه است یا خیر. اگر نه، به احتمال زیاد از پنبه با نخ های پلی استر ساخته خواهد شد. برخی از افراد به پلی استر بسیار حساسیت دارند، به همین دلیل است که باید قسمت دوم مرحله دوم و همچنین هشدارهای انتهای مقاله را بررسی کنید.
تصویر با عنوان انتخاب پیراهن لباس مرحله 7
7
دور گردن و قد آستین را اندازه بگیرید و بدانید. اگر از یک فروشگاه لباس خرید می کنید، کارکنان به شما کمک می کنند و دور گردن و قد آستین شما را با متر اندازه گیری می کنند. نقشه زیر را بررسی کنید که به عنوان یک دستورالعمل برای اندازه های معمولی دور گردن و طول آستین های تقریبی بر اساس اندازه معمولی پیراهن شما عمل می کند.
اگر خط کشی برای اندازه گیری پارچه دارید، می توانید قبل از خرید پیراهن، دور گردن و طول آستین خود را اندازه بگیرید. بهتر است این مرحله را با کمک یکی از دوستان یا اعضای خانواده انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.