جوراب های خود را با عرقیات گیاهی ارومیه بشویید تا از تغییرات حیرت انگیز آن مطلع شوید

قطعات میوه به غیر از مزوکارپ خوراکی را می توان برای کاربردهای غذایی آینده با استفاده از گونه های Kadsura استفاده کرد.

به جای اینکه اینها هدر بروند ساجی و همکاران استفاده احتمالی از سبوس برنج را مورد مطالعه قرار داد، محصول فرعی تولید شده در طی فرآیند آسیاب برنج، که معمولاً در خوراک دام استفاده می شود یا به دلیل ترشی بودن آن دور انداخته می شود، برای محتوای فنلی آن.

ثابت شد که عرقیات گیاهی ارومیه فنلی سبوس برنج از طریق خواص کیلیت فلز و فعالیت مهار رادیکال‌های آزاد، مسیرهای استرس اکسیداتیو و التهاب را هدف قرار می‌دهند که منجر به کاهش واسطه‌های التهابی عروقی می‌شود. Villedieu-Percheron و همکاران.

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، Kiokias و همکاران. [ 16 ] اسیدهای فنولیک طبیعی گیاهان و فعالیت های آنتی اکسیدانی آنها را در امولسیون های o/w و سیستم های مدل مبتنی بر لیپید در شرایط آزمایشگاهی بررسی کردند.

زاران سال است که گیاهان به عنوان راه حل های ایمن و طبیعی برای محافظت و حفظ سلامت انسان مورد استفاده قرار گرفته اند.

اولاگن عرقیجات جینسنگ panax Naturex را مثال می‌زند تا Source-Convert-Deliver را در عمل نشان دهد.

ما می‌توانیم نشان دهیم که این گیاه از جینسینگ تولید شده در چین با استفاده از شیوه‌های کشاورزی پایدار و مسئولانه تولید شده است.

ایمنی ذاتی کارآمدترین واکنش محافظتی در اوایل زندگی است. در پاسخ به عوامل استرس زای زنده یا غیر زنده، ارگانیسم به سرعت موادی مانند سیتوکین ها/کموکاین ها، واسطه های لیپیدی، گونه های فعال اکسیژن و نیتروژن (ROS/RNS) را تولید می کند که واسطه های التهاب و استرس اکسیداتیو هستند.

استرس اکسیداتیو نتیجه عدم تعادل بین فعالیت های اکسیداتیو و آنتی اکسیداتیو در سلول ها است. این یک فرآیند فیزیولوژیکی است که در حفظ یکپارچگی سلولی با عملکردهای متعدد در ایمنی و التهاب نقش دارد.

التهاب و استرس اکسیداتیو به طور طبیعی تنظیم می شود. با این حال، آنها می توانند پایدار شوند و منجر به التهاب مزمن، با درجه پایین و اثرات مضر روی سلول ها، بافت ها و عملکرد آنها شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.