کمربند مردانه چرم درسا انسان های باستان را ببینید

چه اندازه کمربند را انتخاب کنم؟

فرض کنید دور کمر خود را اندازه گرفتید و 99 سانتی متر بود. بنابراین شما باید اندازه ای را انتخاب کنید که مناسب آقایان 95-105 سانتی متر باشد.

اگر می خواهید مطمئن شوید که انتخاب درستی کرده اید، جدول اندازه را برای کل طول کمربند بررسی کنید – باید حدود 13-16 سانتی متر بزرگتر از دور کمر شما باشد.

ضمناً فراموش نکنید که کمربند مردانه چرم درسا هم عرض دارد و هم طول! به اندازه حلقه های کمربند شلواری که اغلب می پوشید دقت کنید. کمربند خیلی باریک به اندازه کافی از شلوار پشتیبانی نمی کند، از جمله آنهایی که کمر بلند و بیش از حد گشاد دارند بی فایده خواهد بود – به سادگی در حلقه کمربند قرار نمی گیرد.اگر هیچ یک از اندازه های موجود در فروشگاه ها مناسب نباشد چه؟

فقط به این دلیل که هیچ یک از اندازه‌های کمربند متناسب با اندازه‌های شما نیست، به این معنی نیست که باید بدون کمربند بروید! همیشه بهتر است یک بند خیلی بلند بخرید تا خیلی کوتاه، زیرا در حالت اول می توانید آن را کوتاه کنید. اگر خودتان تمایلی به انجام آن ندارید، می توانید از یک کفاش کمک بخواهید.چگونه طول کمربند مردانه را اندازه گیری کنیم؟

کمربند مناسب خود را در Recman پیدا کنید.

مهم نیست که کمربند شما چه رنگ و سگکی داشته باشد، بدون تناسب مناسب با شرایط فیزیکی خود در آن احساس راحتی نخواهید کرد. توصیه می کنیم زمان بیشتری را نسبت به انتخاب سایز خود صرف کنید.

اگر از قبل می‌دانید چه اندازه کمربند را انتخاب کنید، می‌توانید به این فکر کنید که چگونه آن را در استایل‌های زیبا ترکیب کنید، به عنوان مثال با کت و شلوار – نکات مد در مورد این و موضوعات دیگر را می‌توانید در بخش نکات پیدا کنید.

در جستجوی کمربند مناسب به فروشگاه Recman مراجعه کنید، جایی که کمربندهایی از بهترین کیفیت چرم و بافتنی در رنگ ها و طرح های مختلف پیدا خواهید کرد.