مایع ظرفشویی عبیدی که به صورت دستی درست می شود

مایع ظرفشویی چیزی است که بسیاری از ما آن را بدیهی می دانیم. ما هر روز از آن استفاده می کنیم – این به عنوان بخشی از روال تمیز کردن آشپزخانه ضروری است – و با این حال تعداد کمی از ما در واقع چیزهای زیادی در مورد آن می دانیم.

آیا می دانید چرا استفاده از مایع شوینده مهم است؟ آیا می دانید چگونه کار می کند؟ آیا می دانید چگونه از استفاده ایمن آن در خانه خود مطمئن شوید؟ نه؟ سپس همه چیزهایی که باید بدانید در اینجا آمده است:

استفاده از مایع ظرفشویی عبیدی مهم است، اما کدام یک را انتخاب کنیم؟ به دنبال محصولی باشید که با چربی های سخت مقابله کند، حباب های ماندگار ایجاد کند (برای صرفه جویی در مصرف مایعات اضافی)، و با پوست شما مهربان باشد.

ما به ویژه طیف وسیعی از مایعات ظرفشویی Sunlight را دوست داریم.
مایع ظرفشویی برای چه مواردی استفاده می شود؟
چرا از مواد شوینده مایع ظرفشویی روی آب معمولی استفاده کنیم؟ خب، این واضح است. تصور کنید که موهای خود را به تنهایی در آب بشویید یا لباس های خود را بدون استفاده از مواد شوینده بشویید.

این صابون است که واقعا ظروف را تمیز می کند و باکتری های باقی مانده از گوشت و ماهی را از بین می برد. اگر از یک غذای سرخ‌شده یا یک کاری هندی روغنی لذت برده‌اید، مایع شستشو واقعاً نجات‌دهنده است.

گریس به بشقاب‌ها می‌چسبد، مانند کودکی که به یک بطری شیر گرم می‌چسبد، و همانطور که می‌دانید، روغن‌ها در برابر اثرات آب مصون هستند – چیزی که شما نیاز دارید محصولی است که بتواند چربی‌ها را مانند مایع ظرفشویی Sunlight از بین ببرد و تمیز بماند.

بشقاب هایی که آماده استفاده مجدد هستند.

البته، مایع ظرفشویی فقط برای تمیز کردن ظروف استفاده نمی شود – رقیق شده با آب، یک محلول حباب آور عالی ایجاد می کند، و برخی افراد حتی برای شستن موهای خود از مواد شوینده ظرفشویی سوگند می خورند… هر کدام برای خودشان.