گلدان هایی از جنس بافتنی

می توانید به سراغ طرح های قلاب بافی نیز بروید. چند قلاب بافی به اندازه گلدان هایتان ببافید و بپوشید! تفاوت آنی را خواهید دید. برای زیباتر شدن می توانید با روبان هایی با رنگ های متضاد پاپیون درست کنید.

گلدان پلاستیکی برای گل، حکم خانه برای گل دارد از این جهت بسیار حائز همیت است و باید به نوع نیاز گیاه به آبدوست بودن یا کم آبدوست بودن مثل خانواده کاکتوس ها توجه کرد.

 

دلت برای گرمای کنار دریا تنگ شده؟ با استفاده از شن و ماسه، ساحل را به خانه خود بیاورید. چند گلدان سفالی ارزان قیمت از فروشگاه محلی بخرید و شروع کنید! همه جای قابلمه را چسب بزنید و سپس آن را در ماسه دانه ای بغلتانید و بگذارید خشک شود و این کار را تکرار کنید. هنگامی که ماسه به طور یکنواخت روی قابلمه را پوشاند، چند پوسته را با یک چسب فوق العاده بچسبانید. همچنین می توانید از درزگیر استفاده کنید.

انتخاب یک گلدان پلاستیکی بزرگ درجه یک به راحتی می تواند تاثیر مستقیم و  قابل توجهی را در کیفیت رشد و سلامت گل و گیاه ایفا نماید.

مقداری دستمال کاغذی از مهمانی دیشب باقی مانده است؟ اگر نقوش زیبایی دارد، پس ما خبرهای خوبی برای شما داریم! شما می توانید از آنها برای تزئین گلدان های سیمانی/سفالی خود استفاده کنید. نقوش را برش دهید. بقیه دستمال را به طور یکنواخت روی قابلمه پهن کنید و سپس با چسب هنری شفاف نقوش زیبا را ثابت کنید.

کمی طلا به طرح گلدان خود اضافه کنید تا برجسته شود. ابتدا از رنگ های پاستلی اکریلیک برای رنگ آمیزی گلدان استفاده کنید. سپس با افزودن زرق و برق طلایی کنتراست ایجاد کنید یا با اسانس کمی از رنگ طلایی مات به پایان برسانید. در صورت تمایل می توانید کل گلدان را طلایی کنید و روی آن را با یک پوشش شفاف براق بپوشانید.

عاشق مغازه های کنجکاوی و عتیقه فروشی هستید؟ چرا برخی از آن جذابیت های قدیمی را به باغ خود وارد نمی کنید؟ Shabby chic اینجاست تا بماند! از رنگ‌های گچی خاکستری یا زغالی استفاده کنید و ببینید که گلدان‌های ارزان قیمت گیاه شما به کاشت‌های سبک ویکتوریایی تبدیل می‌شوند. برخی از آنها را در ایوان خود نگه دارید و مهمانان خود را با هیبت آنها تماشا کنید! یکی از وسایلی که شماغ می توانید به عنوان یک دکوری در منزل خود از آن استفاده کنید، گلدان شیشه ای رنگی است.

اگر قصد ماجراجویی دارید، پس سعی کنید با کمک پالت های چوبی گلدان های گل طراحی کنید. پالت های چوبی را به اندازه ای که نیاز دارید سفارشی کنید و سپس آنها را به صورت عمودی تراز کنید و شکلی پایدار ایجاد کنید. تخته های چوبی را با پیچ و میخ سنجاق کنید. گلدان گل روستایی شما آماده است.

  • منابع:
  • تبلیغات:
    1. درمان بیماری پارکینگسون با خوردن ارده امکان پذیر شد!
    2. قابلمه عروسی که میلیاردی فروخته شد!
    3. تاثیر مصرف آلو خشک در پیشگیری از بیماری ها
    4. 8 مزیت لیمو برای سلامتی