کودکی که با چاقو زنجان تاشو مورچه را می کشد

علیرغم ماهیت برجسته مشکل جنایت با چاقو زنجان تاشو تحقیقات تجربی در مورد چگونگی مقابله با آن، به ویژه در مورد نحوه اجرای کمپین های مؤثر وجود ندارد.

درخواست‌های ترس اغلب در کمپین‌های رسانه‌ای ضد جرم و جنایت با چاقو استفاده می‌شود تا جوانان را از استفاده یا حمل چاقو بازدارند، اما TMT پیشنهاد می‌کند قرار گرفتن در معرض کمپین‌های رسانه‌ای مبتنی بر ترس در واقع می‌تواند اثر معکوس داشته باشد.

با در نظر گرفتن پیامدهای کمپین های ضد چاقو، تصاویری که ما در این مطالعه استفاده کردیم، پاسخ دهندگان را به فکر بیشتر در مورد مرگ برانگیخت که ما فرض می کنیم نیت اصلی کسانی بود که آنها را ایجاد کردند اما این به نیات رفتاری آنها مرتبط نبود.

همانطور که اشاره شد، در اینجا یک مشکل بالقوه با فشار دادن تصاویر در رسانه های اجتماعی، برای مصرف انبوه توسط افراد در هر سنی وجود دارد، که ممکن است آنها را به دلیل تأثیر ناچیز یا بدون تأثیر قابل تشخیص بترساند و ناراحت کند.

اما شاید درس واقعی برای مبارزان ضد چاقو این باشد که پیام‌های منفی ممکن است بی‌اثر باشند، حداقل به اندازه‌ای که به شیوه‌ای کم و بیش بدون هدف منتشر می‌شوند.

چه مکانیسم علّی پیشنهادی، نظریه انتخاب عقلانی باشد یا چیز دیگری، به نظر نمی‌رسد که قرار دادن جوانان در معرض تصاویر جنایت با چاقو تأثیر زیادی بر دیدگاه‌ها و مقاصد آنها، حداقل در مجموع، داشته باشد.

به‌عنوان جایگزینی برای کمپین‌های مبتنی بر ترس، ابتدا تلاش‌هایی را پیشنهاد می‌کنیم که به‌طور واضح‌تر مبتنی بر ترویج انواع نگرش‌ها و رفتارهای طرفدار اجتماعی جهت‌گیری‌های «ما» و «ما» به جای «من» یا «من» که ثابت شد.

در حالی که نقطه نخست «طرفدار اجتماعی» در مطالعه فعلی تأثیر مورد انتظار را نداشت، تلاش‌های هدفمندتر و قوی‌تر ممکن است، و شواهد قوی برای اهمیت چنین انگیزه‌هایی برای رفتار وجود دارد.

دوم، سازمان‌های پلیس و سایر بازیگران حقوقی درگیر در کمپین‌های ضد خشونت باید به روابط خود با کسانی که هدف قرار می‌گیرند بیشتر توجه کنند. طیف وسیعی از مطالعات نشان داده اند که نگرش ها و تمایل به استفاده از خشونت به شدت با اعتماد به مقامات قانونی، به ویژه پلیس، مرتبط است.