کفش عایق برق که منجر به برق گرفتگی کارگری شد

برای یک رتبه ایمنی خوب، کفش باید دارای:

1) در ساخت آنها فقط از مواد غیر فلزی استفاده شود.

2) کفش های ایمنی ضد شوک الکتریکی نیز باید دارای تهویه و نرم باشند.

3) کفش های میانی کولار سبک و قوی هستند و عایق بسیار بهتری دارند.

4) روکش فیبر شیشه ای باید به اندازه کافی سفت باشد تا به کارکرد آن کمک کند.

5) مقاومت عایق کفش عایق برق باید بر اساس نیاز کار باشد. کفش های با مقاومت کم در بازار موجود است – 14KV / 18 KV / 21KV.

6) با عایق بالا، می توان از آن در محیط ولتاژ بالا استفاده کرد.

مارک پوشیده شده

ریباک، آدیداس، نایک، اسکیچرز، پوما، لی کوپر، پردیس، اکشن، باتا، ردچیف، لیبرتی آسیایی، اسپارکس، آسیایی و بسیاری از نام‌های معروف و ناشناخته دیگر.

پس اول از همه به شما بگویم که اولین چیزی که در کفش باید جستجو کنید، اول از همه باید ببینید که آیا راحتی در کفش وجود دارد یا نه، سپس بحث قدرت است.

لوازم جانبی ما در زندگی در حبس خانگی نادیده گرفته می شود. اگر در خانه هستید، می توانید به کیف، کفش های فانتزی و ساعت فکر کنید. به دلیل این سهل انگاری انجام می شود.

فصل بارانی نیز در راه است. در چنین شرایطی مشکل بیشتر خواهد شد. بنابراین به طور کامل آن را نادیده نگیرید، بلکه با لوازم جانبی گاه به گاه وارد آن شوید. مراقب باشچگونه از کفش های چرمی مراقبت کنیم

کیف و کفش چرمی می تواند ما را در کمترین زمان شیک پوش کند. همه ما به اندازه ای از کیف و کفش چرمی استفاده می کنیم، چه زن و چه مرد. بیایید دریابیم که چگونه هر دو این لوازم جانبی چرمی را در زیر باران زیبا نگه داریم.

# کیف های چرمی را بلافاصله پس از آمدن از بیرون بر ندارین. مدتی آن را زیر پنکه سقفی بگذارید و بگذارید خشک شود. حتی اگر مستقیماً به آب نیاز ندارید، رطوبت موجود در هوا نیز باید خشک شود.

و در کیف چرمی اما آب به ناب ناب ف. حالا این وظیفه اضافه شده است که از بیرون وارد شوید و وسایلتان را ضدعفونی کنید. شما نمی توانید کیف های چرمی را بشویید.