کاشی سرامیک در شیراز که گرمای کف را از اعماق زمین می گیرد

به لکه های سرسخت گروت حمله کنید
اگر دوغاب شما هنوز کسل کننده به نظر می رسد، پاک کننده ای بگیرید که pH خنثی باشد (مانند Neu’s Tub & Tile Cleaner ). Donna Smallin Kuper، تکنسین نظافت خانه و نویسنده معتبر در سایت توضیح می دهد که سپس، برس سفت خود را بردارید و یک اسکراب دیگر به آن بدهید . اسمالین کوپر می گوید: «گریس آرنج واقعاً مهم ترین ماده است.

یک پاک کن جادویی همچنین می‌تواند لکه‌های سرسخت بر روی کاشی سرامیک در شیراز را به سرعت انجام دهد، اما بدانید که ممکن است بیش از یک مورد را طی کنید تا اتاقی پر از کاشی درخشان شود.

پس از شستشو، از یک اسفنج مرطوب یا پارچه میکروفایبر برای پاک کردن باقی مانده دوغاب استفاده کنید. میکر می گوید، فقط مطمئن شوید که از پارچه تمیز و آب تازه استفاده می کنید.

او می‌گوید: «اگر اسفنج کثیف باشد یا از آب پاک کن برای شستشو استفاده می‌کنید، دوغاب آن را خیس می‌کند و در یک لحظه دوباره تغییر رنگ می‌دهد.

برای لکه های فوق سرسخت، شورای کاشی آمریکا پاک کننده های قلیایی (مانند مستر کلین یا اسپیک و اسپان ) را به جای گزینه های اسیدی توصیه می کند.

رودریک می گوید، هنگام استفاده از هر پاک کننده غیر خنثی، یک آزمایش سریع در یک نقطه کوچک و نامحسوس انجام دهید. قبل از اینکه به بقیه خطوط گروت بروید، چند دقیقه صبر کنید تا مطمئن شوید که تغییر رنگ یا آسیب مشاهده نمی کنید.

قالب را بکش
حمام های گرم و مرطوب با گردش محدود مانند محیط های رویایی برای هاگ های کپک هستند . در حالی که سفید کننده به طور موثری کپک را روی سطوح غیر متخلخل مانند کاشی ها و میزها از بین می برد، اما روی سطوح متخلخل مانند درزگیری، دیوارهای خشک، چوب و دوغاب موثر نیست.

اسمالین کوپر پیشنهاد می‌کند که لکه‌های قالب کاشی زپ و پاک‌کننده لکه‌های کپک را امتحان کنید تا لکه‌های قالب را برای همیشه بفرستید. سپس عادت کنید که پنجره را باز کنید یا پنکه حمام را بعد از دوش گرفتن برای کاهش رطوبت اتاق روشن کنید.