نمک طبیعی پیدا شده در دریای آرام که طعمی تلخ دارد

سعی کنید مواردی را در نظر بگیرید که کمتر از 120 میلی گرم سدیم در هر 100 گرم غذا دارند. شما باید حداکثر 2000 میلی گرم سدیم در روز را هدف قرار دهید.

افسانه 2 به یان صورت است نمک طبیعی صورتی / سیاه / سنگ / دریا / هیمالیا برای شما بهتر از سایر انواع نمک است
ممکن است مشاهده کرده باشید که برخی از انواع نمک به عنوان دارای فواید اضافی برای سلامتی هستند که نمک سفره معمولی ندارد، مانند حاوی مواد معدنی مفید برای بدن شما.

گروه حامی مصرف‌کننده CHOICE می‌گوید که استرالیایی‌ها باید مراقب این نوع ادعاهای بهداشتی باشند، زیرا مواد معدنی موجود در نمک‌هایی مانند نمک دریای هیمالیا اغلب فقط در مقادیر بسیار کم وجود دارد.

نمک هیمالیا، نمک دریا، سنگ نمک، نمک سیاه، نمک صورتی، نمک تک شاخ – در نهایت، همه اینها هنوز نمک هستند.

افزایش مصرف نمک برای تلاش برای دریافت مزایای یک ماده معدنی تبلیغ شده ممکن است شما را به مصرف بیش از حد نمک سوق دهد و خود را در معرض خطر بیماری قرار دهد.

اگر به دنبال راهی عالی برای دریافت مواد معدنی سالم و سایر مواد مغذی در رژیم غذایی خود هستید، میوه ها و سبزیجات منبع خوبی از این مواد هستند.

به سمت سالمتر بروید. شادتر. چرخ رنگ برای پیدا کردن مواد مغذی در میوه و سبزیجات مورد علاقه شما.

افسانه 3: برخی افراد به طور طبیعی بیشتر از دیگران هوس نمک دارند
خبر خوب برای کسانی که فکر می کنند به طور طبیعی نمک خوار هستند – طعم غذاهای نمکی به جای اینکه در درون آنها ساخته شود، آموخته شده است.

این امکان وجود دارد که جوانه های چشایی خود را دوباره آموزش دهید تا غذاهایی با نمک کمتری را دوست داشته باشند، فقط کمی طول می کشد.

برای خوردن نمک کمتر، این نکات را از Eat for Health امتحان کنید:

به جای غذاهای فرآوری شده که دارای نمک زیاد هستند، بیشتر غذای تازه بخورید