مردی که با دست خالی به زندگی مرفه رسید!

مردی که توانست با دست خالی به زندگی مرفه برسد و این فرد تلاش بسیاری را در این مسیر انجام داده است و به جایگاه بسیار خوبی در زندگی خود رسیده است.

نان برنجی زعفرانی

نان برنجی از قدیم الایام در مراسمات و اعیاد کرمانشاه جایگاه خاصی داشته است. نان برنجی زعفرانی به خاطر بافت نرم و مزه بسیار لطیف آن به عنوان یک میان وعده به همراه چای و یک عصرانه دلچسب و شیرین نه تنها برای کرمانشاهیان بلکه برای تمام ایران به شمار می رود. ماده اصلی تشکیل دهنده نان برنجی زعفرانی همانطور که از اسمش پیداست برنج مرغوب و معطر ایرانی به همراه روغن اصیل کرمانشاهی می باشد.

 

سبد پلاستیکی میوه

امروزه با توجه به ساخت و پخش سبد پلاستیکی میوه بزرگ در تهران این محصولات به صورت عمده و ارزان در دسترس می باشند استفاده از این محصولات برای جمع آوری و ارسال انواع میوه مناسب بوده و نسبت به مقدار و وزن میوه ها در وزنهای مختلف تولید می شوند.

چادر نماز دخترانه

طرح ها و رنگ های چادر نماز دخترانه با هم متفاوت است البته این چادر نماز ها بیشتر به رنگ های روشن مانند سفید، شیری، شکری، یاسی، صورتی دیده می شود زیرا این رنگ ها روشن هستند و از آن جایی که زنان و دختران سعی می کنند به صورت پاک و منظم در پیشگاه خداوند حاضر شوند، اگر کوچک ترین لک و کثیفی که بر روی این چادرها باشد به وضوح قابل مشاهده است و آن را پاک و تمیز می کنند.

سیمان سفید نانو

یکی از مهمترین مصالح ساختمانی که امروزه بسیاری از مهندسین برای ساخت و ساز از آن استفاده می کنند سیمان سفید نانو شسته لیسه ای می باشد که در هر بنایی استفاده می شود که از آن برای نمای ساختمان به همراه دوغ آب، دیوار ستون به کارمی رود.