لوله پلی اتیلن ۶ اینچ که فقط برای افراد پولدار تولید می شود

به همان اندازه مهم است که ویژگی اتاق را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، رطوبت زیادی در حمام وجود دارد. اگر فلز قرار دهید، پس تحت تأثیر رطوبت، ممکن است شروع به زنگ زدن کنند. بهترین راه حل یک واشر فلزی پلاستیکی یا پلی پروپیلن خواهد بود. این در مورد حمام نیز صدق می کند.

در آشپزخانه، شرایط عملیاتی ملایم تر از حمام یا حمام است. اما در اینجا دمای منبع آب در نظر گرفته می شود. همیشه از آب گرم در آشپزخانه استفاده می شود. در نتیجه، مواد باید در برابر درجه حرارت بالا مقاومت کنند.

اینکه کدام لوله پلی اتیلن ۶ اینچ برای تامین آب بهتر است به فشار موجود در شبکه بستگی دارد. به عنوان مثال، در یک سیستم متمرکز، فشار از 2.5 تا 7 اتمسفر متغیر است. به طور متوسط، این شاخص 4 اتمسفر است. در این راستا، مواد انتخاب شده باید تمام الزامات را برآورده کند.

قطر
اندازه به همان اندازه مهم است. اگر آن را اشتباه بگیرید، فشار در سیستم در هر متر کاهش می یابد. در نتیجه، این منجر به ضعیف شدن سر از شیر آب می شود.

این عامل هنگام انتخاب پلی پروپیلن تقویت شده با پلاستیک و فلز مهم است. ویژگی اتصال آنها این است که قطر در مجموعه باریک می شود. در نتیجه، با عرض نرمال خود لوله، فشار در آداپتور به طور چشمگیری کاهش می یابد.

طول
با خطوط لوله مدرن، انتخاب طول یک مشکل جدی نیست. برخی از انواع در خلیج فروخته می شوند، بنابراین می توانید هر تعداد که می خواهید خریداری کنید. فلز، پلی پروپیلن در طول های مشخصی فروخته می شود. توصیه می شود قبل از خرید یک پروژه تاسیسات برقی داشته باشید تا متریال را با توجه به سایز انتخاب کنید.

نتیجه
انتخاب زیادی از محصولات تامین آب وجود دارد. عکس این مقاله بیشتر آنها را نشان می دهد. علاوه بر این، انتخاب مواد مناسب – یک تجارت مسئول. در ویدیوی آماده شده می توانید نکات تکمیلی را دریافت کنید.