لوبیا سبز امروز اصفهان که به جای کرم های ابریشم فروخته می شود

فواید لوبیا سبز برای سلامتی
1. برای استخوان های شما مفید است
لوبیا سبز سرشار از ویتامین K است، ماده مغذی مورد نیاز بدن برای ساختن و قوی نگه داشتن استخوان ها.

2. از گسترش HIV جلوگیری می کند
در هنگ کنگ، مطالعه ای که یک ماده مغذی را از لوبیا سبز امروز اصفهان جدا کرد، نشان داد که HIV-1 (شایع ترین سویه عفونت) به طور قابل توجهی مهار می شود.

3. از قلب محافظت می کند
مشخص شد قرار دادن لوبیا در وعده‌های غذایی‌تان چهار بار در هفته، خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را تا ۲۲ درصد کاهش می‌دهد، در حالی که فقط یک بار در هفته مصرف می‌کنید. همچنین، مطالعات نشان دادند که خوردن یک چهارم فنجان لوبیا در روز خطر حمله قلبی را تا 38 درصد کاهش می دهد.

4. خواص ضد سرطانی
لوبیا سبز سالم خواص ضد سرطانی زیادی دارد. آنها سرشار از آنتی اکسیدان، سرشار از فیبر خوب، ترکیبات فنلی و ساپونین هستند که به گسترش بسیاری از سرطان ها در بدن پایان می دهند.

پپتیدهای فراوان موجود در لوبیا سبز می تواند رشد سلول های سرطانی را متوقف کند. طبق تحقیقات ، خوردن منظم لوبیا سبز خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ، سینه و پروستات را کاهش می دهد.

5. به کاهش وزن کمک می کند
لوبیا سبز غذای خوبی برای اضافه کردن به وعده غذایی برای کاهش وزن است زیرا لوبیا سطح گلوکز خون را کاهش می دهد و باعث می شود سریعتر احساس سیری کنید . گنجاندن لوبیا سبز در یک وعده غذایی سالم می تواند به کاهش وزن کمک کند .

توجه: حتی اگر لوبیا سبز فواید زیادی دارد، چند نکته احتیاطی وجود دارد. آنها دارای اسید اگزالیک هستند که در بسیاری از سبزیجات سبز یافت می شود.
آنها همچنین دارای مقدار کمی اسید فیتیک هستند که در برخی افراد مانع از جذب مواد معدنی می شود. اسید فیتیک در بیشتر غلات، مغزها و دانه ها وجود دارد.
تغذیه
لوبیا سبز منبع بسیار خوبی از ویتامین K، منگنز، ویتامین C، فیبر غذایی، فولات و ویتامین B2 است. بیشتر بدانید: تغذیه لوبیا سبز