لنت ترمز دیسکی موتورسیکلت که می تواند در عرض 0.000002 ثانیه سبب توقف کامل شود

هوندا به زودی مدل فیس لیفت سدان سیتی را عرضه می کند، بدانید چه به روز رسانی هایی در دسترس خواهد بود کمک ترمز چگونه کار می کند؟ اگر در مورد کمک ترمز صحبت کنیم، پس این یک نسخه هوشمند ABS است، به این معنی که از نظر فنی بهتر و ایمن تر از آن است.

کمک لنت ترمز دیسکی موتورسیکلت که ABS به صورت استاندارد دارند استفاده می شود. سیستم کمکی ترمز از نرم افزاری استفاده می کند که یک لمس هوشمند به ABS برای اعمال ترمزها با اثر فوری ارائه می دهد.

هر زمان که در حال رانندگی هستید و یک وضعیت اضطراری ناگهانی رخ می دهد، کمک ترمز ABS را مجبور می کند تا حداکثر نیروی ترمز را ارائه دهد. در واقع، کمک ترمز زمانی کار می کند که وسیله نقلیه در حرکت باشد و راننده به طور ناگهانی ترمز را فشار دهد.

در این مدت باید ترمزهای کوتاه و ملایمی انجام دهید تا امکان تراز صحیح سطح لنت ها در تماس با دیسک فراهم شود. خرابی نامناسب می تواند منجر به سایش ناهموار قطعات شود و عملکرد سیستم ترمز را به خطر بیندازد.

فرآیندی که نشان دهنده راه حلی جایگزین برای جایگزینی کالیپرهای معیوب یا خراب با قطعات جدید، در عین حفظ کیفیت و ایمنی یکسان است.

اما قبلا توسط گوتلیب دایملر اختراع شده بود. دایملر این نظریه را مطرح کرده بود که لنگر انداختن یک درام با کابل به شاسی وسایل نقلیه می تواند برای توقف حرکت استفاده شود، بنابراین اولین مفهوم ترمز درام را ایجاد کرد.

گسترش ترمزهای داخلی کفش
قبل از اختراع ترمز داخلی در حال گسترش، تمام سیستم های ترمز خارج از خودرو بسته شده بودند.

با انواع بسیاری از ترمزها که در طول یک قرن وجود داشته است، تعیین مخترع سیستم ترمز اصلی دشوار است. با این حال، کسانی که این سیستم ها را طراحی کردند یک هدف مشترک داشتند: ایجاد امکان کنترل یک وسیله نقلیه موتوری برای انسان.

با هدف ایجاد شرایط ایمن تر، مبتکران در طول سال ها فناوری های جدیدی را به سیستم ترمز آورده اند و این ایده اصلی را بهبود بخشیده اند.