فلفل دلمه ای در اصفهان که حال شما را متعادل می کند

آموزش پرورش فلفل و برداشت میوه های خوشمزه!
در واقع دلیل تلخی فلفل دلمه ای در اصفهان این است که وقتی هنوز سبز و نارس هستند برداشت می شوند. اگر برداشت نشوند می رسند و قرمز می شوند، درست مثل فلفل دلمه ای و فلفل تند! فلفل های رسیده تلخی خود را از دست می دهند و شیرین تر می شوند.
فلفل های رسیده دوام زیادی ندارند و در بازار موجود نیستند.
اگر آن را در خانه پرورش دهید، حتی می توانید تصمیم بگیرید که چه زمانی برداشت کنید! فلفل سبزی عالی برای مبتدیان است. لطفا سعی کنید فلفل های خوشمزه پرورش دهید.
ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چگونه کار می کند! آشنایی اولیه با فلفل و اصول و نکات روش های کشت
تصویری از فلفل.فلفل سبز
10.09.2021
فلفل دلمه ای یک سبزی بسیار مغذی است که حاوی مقدار زیادی کاروتن و ویتامین C است. من فکر می کنم که بسیاری از مردم نه تنها برای سالاد و آمونو، بلکه برای سرخ کردنی های روزانه نیز از آن استفاده می کنند.


فکر می کنم بعضی ها بوی بی نظیر و تلخی فلفل سبز را دوست ندارند، اما می توانید با حرارت دادن و مزه دار کردن آن ها از آن لذت ببرید.
فلفل دلمه ای در برابر گرمای تابستان بسیار مقاوم است و نسبت به سایر محصولات زراعی کمتر از آفات آسیب می بیند و به همین دلیل برای باغبان های خانگی و مبتدیان به یک محصول توصیه می شود.

انواع مختلفی وجود دارد و از نظر اندازه، شکل و ضخامت متفاوت است.
فلفل‌های سبزی که معمولاً می‌خورید به دلیل نارس بودن سبز هستند، اما وقتی کاملاً رسیدند به قرمز، زرد، نارنجی، بنفش و … تغییر می‌کنند.
در این مقاله اصول فلفل سبز، اصول روش های کشت قابل استفاده در باغچه خانه ها، نکات مهم و نکات قابل توجه را توضیح خواهم داد. از آنجایی که مقاله طولانی است، لطفا به فهرست مطالب مراجعه کنید و از قسمت ضروری مطالعه کنید.