فردی که فریم عینک مگنت را از پارچه جین ساخته است که بسیار مقاوم است

این ویژگی ها به این معنی است که هر مشتری می تواند بدون هیچ مشکلی از قاب های ساخته شده از آن استفاده کند بدون اینکه نگران سلامتی خود باشد.
به نوبه خود، سبک بودن آن به این معنی است که استفاده از شیشه های استات با ناراحتی های مشخصه فریم های سنگین تر همراه نیست – به عنوان مثال، خستگی ناشی از سایش طولانی مدت و ناراحتی در استفاده روزمره.
استات نه تنها یک مزیت عملی، بلکه یک مزیت زیبایی نیز دارد. یکی از نقاط قوت آن مدالیت بالای آن است که به آن اجازه می دهد تا قاب هایی به شکل های عجیب و غریب و اصلی تولید کند.
اگر فریم عینک مگنت به سبک چشم گربه ای و پروانه ای را دوست دارید یا عینک هایی به شکل نامنظم و چشم نواز را ترجیح می دهید، بدون شک بسیاری از مدل های ساخته شده از استات انتظارات شما را برآورده خواهند کرد. ویژگی های این ماده نیز آن را بسیار بهتر از پلاستیک های استاندارد برای رنگرزی می کند.
به طور سنتی، قاب های رنگی ساخته شده از پلاستیک با لایه نازکی از رنگ پوشانده می شد که اغلب با استفاده روزمره از بین می رفت و با گذشت زمان بیشتر و بیشتر از بین می رفت.
در مورد استات، فرآیند کاملا متفاوت است.

خواص آن باعث می شود که رنگ با مواد ترکیب شود، به همین دلیل رنگ بسیار بادوام تر است و به هم نمی خورد.
علاوه بر این، این شکل از تولید لنز همچنین به شما امکان می دهد رنگ هایی را بدست آورید که با استفاده از رنگ سنتی قابل دستیابی نیستند. قاب های شفاف، چند رنگ یا لاک پشتی – ما به لطف استات همه این تغییرات را داریم.
در نهایت، همچنین شایان ذکر است که استات یک پلاستیک با منشاء طبیعی است – بر اساس پنبه است. به لطف این، کاملاً زیست تخریب پذیر است و تا زمانی که پلاستیک سنتی تجزیه نمی شود.
بنابراین بسیار سازگارتر با محیط زیست است. مشتریانی که به محیط زیست اهمیت می دهند مطمئناً از این واقعیت قدردانی می کنند که ماده ای که از آن عینک طبی ساخته شده است تأثیر منفی بر خوبی سیاره ما ندارد.