علاقه کودکان به کیک هایی که از پودر آلوئه ورا تهیه شده است

مطالعات متعددی برای تولید فرم پودر لیمو عمانی از مواد انجام شده است، حاوی فلاونوئیدها از طریق استفاده از پرکننده ها. Setjadji و Sukasih موسیر را پردازش کردند.
با استفاده از پرکننده مالتودکسترین مخلوط با کاساوا به پودر تبدیل شود. نشاسته و نتایج نشان داد که مالتودکسترین قادر به جلوگیری از کاهش است، فعالیت آنتی اکسیدانی ترکیبات فنلی واریا و ریانتو نیز آلوئه را فرآوری کردند.
ژل ورا با استفاده از مالتودکسترین 2.5 درصد به عنوان پرکننده و یافته ها به پودر تبدیل می شود. نشان‌دهنده فعالیت آنتی‌اکسیدانی نسبتاً بالای پودر با حذف رادیکال است.
مقدار فعالیت (RSA) 65/2±59/35 درصد. علاوه بر این، حسنی و همکاران. استفاده از آدامس را پیدا کرد، عربی به عنوان یک عامل کپسوله کننده برای اسید گالیک توانست مقاومت آن را افزایش دهد.
فعالیت آنتی اکسیدانی در حین خشک کردن در مقدار RSA 25.4٪ در اسید گالیک و 35.6 درصد در نانوکپسول های اسید گالیک با صمغ عربی بنابراین ارزیابی لازم است.
تاثیر افزودن مالتودکسترین و صمغ عربی به فرآوری پودر آلوئه ورا روش اصلی که در حال حاضر در تولید پودر آلوئه ورا استفاده می شود، خشک کن اسپری است.
به دلیل توانایی آن در تضمین فعالیت آنتی اکسیدانی بالای محصول، اما بوده است، کشف شده که کاربرد کمتری دارد و راندمان پایینی دارد.

لذا این مطالعه انجام شد تا مشخص شود چکار کنیم پودر سیر بهم نچسبد؟ برای تولید پودر آلوئه ورا با فعالیت آنتی اکسیدانی بالا با استفاده از مالتودکسترین و صمغ عربی به عنوان پرکننده، و انجام فرآیند خشک کردن در کوره با دمای 50 درجه سانتی گراد ماده اولیه مورد استفاده در این تحقیق برگ های آلوئه ورا (Aloe vera var cinensis) برداشت شده بود.
در سن 2 سالگی و از کشاورزان آلوئه ورا در روستای آرگودادی، سدایو خریداری شده است. ناحیه، منطقه بانتول، منطقه ویژه یوگیاکارتا، اندونزی. صمغ عربی و مالتودکسترین از Bratacho Chemika خریداری شد، در حالی که طرز تهیه پودر سوخاری برای عروس هلندی مواد شیمیایی برای تجزیه و تحلیل فعالیت آنتی اکسیدانی با شرایط پیش تحلیلی از Merck بود (دارمشتات، آلمان) به جز اسید گالیک، کورستین، و 1،1-دی فنیل-2- پیکریل هیدرازیل (DPPH) به دست آمده از شرکت شیمیایی سیگما آلدریچ می باشد.

  • منابع:
  1. Antioxidative activity of aloe vera
  • تبلیغات:
  1. چطور آلودگی پلاستیک تبدیل به یک واقعیت جهانی شد؟
  2. استفاده از ام دی اف در مدارس دولتی اجباری شد
  3. کاربرد نعناع در حوزه دهان و دندان
  4. نسل جدیدی از سوسیس های غنی شده روانه بازار شد