صابون بادام فیروز یکی از بدترین صابون های جهان شناخته شده است

2. صابون لباسشویی: – مواد سوزاننده بیشتری به صابون لباسشویی اضافه می شود زیرا لباس ها با پوست ما متفاوت است و برای از بین بردن لکه های روی لباس نیاز به سوزاننده بیشتری است، فقط در این صورت لباس تمیز و مرتب می شود.

3. صابون دارویی، صابون بادام فیروز دارویی برای بیماری های پوستی استفاده می شود، برای کسانی که جوش یا لکه های بیشتری روی پوست خود دارند صابون دارویی برای آنها بسیار مفید است.

بهترین صابون دنیا کدام است؟ (بهترین صابون دنیا کیست)
برندهای زیادی صابون در دنیا وجود دارد. بنابراین تشخیص اینکه بهترین صابون دنیا کدام است بسیار دشوار است؟ زیرا همه صابون ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. اگر یک صابون میکروب ها را از بین ببرد، صابون دیگر پوست ما را نرم می کند.

بنابراین هنوز تایید نشده است که بهترین صابون در جهان کدام است؟ اما در اینجا سعی می کنیم در مورد برخی از این نوع صابون ها به شما بگوییم که در صورت استفاده از آنها آسیبی به پوست شما وارد نمی شود.

صابون خالص و ملایم گلابی
صابون گلابی صابون بسیار قدیمی و مطمئن و مطمئنی است که به هیچ وجه به پوست ما آسیب نمی رساند. این صابون تولید خارج از کشور است. این صابون حاوی مقدار مناسبی کرم سفید کننده و سلول های طبیعی است که به همین دلیل پوست را نرم می کند.صابون گلابی اصلا پوست ما را خشک نمی کند.

نوار پاک کننده ملایم Cetaphil
این صابون خیلی قدیمی نیست اما صابونی قابل اعتماد است. نوار پاک کننده ملایم Cetaphil برای پوست های خشک بسیار مفید است این صابون پوست را تمیز می کند و اصلا آن را خشک نمی کند.

صابون زردچوبه چوب صندل خاک و زمین
این یک نوع صابون دارویی است که از پوست ما در برابر لکه محافظت می کند.این صابون حاوی روغن چوب صندل، گلیسیرین و مقداری زردچوبه است که به همین دلیل پوست ما دچار عفونت نمی شود و پوست نرم باقی می ماند.