سیب درختی در شیراز تنها میوه ای است که در مناطق مدیترانه قاره آفریقا رشد می کند

نحوه نوشیدن سیب تازه برای چاقی
زمانی که باید چند پوند اضافی کم کنید یک چیز است و در مورد چاقی چیز دیگری. مقابله با چنین مشکلی آسان نیست، اما اپل همیشه آماده کمک به حل این کار دشوار است.

برای اینکه وزن اضافه به تدریج از بین برود، باید آب سیب درختی در شیراز را با معده خالی و همیشه همراه با مایعات دیگر بنوشید.

نسبت مایع ایده آل:

4 قسمت سیب / 2 قسمت خربزه / 2 قسمت گوجه فرنگی / 1 قسمت چغندر یا لیمو. در چنین نسبت هایی، نوشیدنی مفیدتر و موثرتر است.

کاهش وزن با آب سیب اصلا یک واقعیت خیالی نیست. به لطف یک نوشیدنی تازه فشرده که از یک میوه خوشمزه درست شده است، واقعاً می توانید وزن کم کنید.

یک رژیم غذایی ویژه سیب شامل نوشیدن 2 لیتر نوشیدنی در روز است که به شما امکان می دهد در مدت 10 روز نتیجه قابل مشاهده ای را در قالب 5-9 کیلوگرم از دست بدهید. نتیجه کلی عمدتاً به ویژگی های فردی ارگانیسم بستگی دارد.

درست کردن سیب های تازه با دستان خود به آسانی کشتن گلابی است. با آبمیوه گیری یا مخلوط کن موجود در خانه، پخت و پز بیش از 5 دقیقه طول نمی کشد.

البته همه نوشیدنی ها را نمی توان بدون فکر ترکیب کرد. بسیاری از آنها در صورت ترکیب، باعث تخمیر می شوند. به هر حال، شما نمی توانید شکر و نمک را به آب تازه اضافه کنید. اگر طعم شیره خیلی ترش بود کمی عسل اضافه کنید و اگر شیرین بود با آب یا آب دیگری رقیق کنید.

برای افرادی که سطح قند خون بالایی دارند، نوشیدن نوشیدنی ساخته شده از میوه های قرمز شیرین توصیه نمی شود. برای تازه بهتر است از میوه های سبز ترش استفاده کنید. این به هیچ وجه بر طعم و مزه تأثیر نمی گذارد، اما چنین مایعی ضرری نخواهد داشت.