سس اصالت تنها غذای ماهی های آکواریومی در یک خانه عجیب

برای تهیه سس اصالت مایونز دوکانوفسکی به چیز خاصی نیاز نداریم. بنابراین، ما مطمئن هستیم که می توانید تمام اجزای لازم را در آشپزخانه پیدا کنید و در اسرع وقت فرآیند پخت و پز را شروع کنید.

زرده آب پز – 2 عدد.
کفیر کم چرب – 3 قاشق غذاخوری. آل
پنیر بدون چربی – 3 قاشق غذاخوری. آل
آب لیمو – 3-5 قطره.
خردل – 1 قاشق چایخوری
نمک، فلفل – به مزه.
سس مایونز به گفته دوکان: دستور پخت بدون روغن
“حمله” – مرحله رژیم غذایی که تحمل آن سخت ترین است. اما حتی در این مرحله می توانید چنین سس مایونز بخورید. وقتی همه مواد آماده شد، می توانید شروع به پخت و پز کنید.

همانطور که متوجه شده اید ترکیب ما حاوی روغن نیست که معمولاً برای کشسانی سس ها به آن اضافه می شود و در این حالت پنیر نقش خود را ایفا می کند. اما اگر می خواهید سس مایونز را با کره درست کنید، می توانید دستور پخت آن را در زیر بیابید.

تخم مرغ ها را از قبل با جوشاندن خوب، پوست کندن و سرد کردن آنها آماده کنید. پروتئین و زرده را از هم جدا کنید و فقط قسمت مورد نیاز خود را باقی بگذارید.
پنیر کوتیج را می گیریم و در یک کاسه عمیق می گذاریم و با مخلوط کن مثل خمیر خرد می کنیم تا همه گلوله ها از بین بروند. زرده را به پنیر کوتیج اضافه می کنیم و پس از آن دوباره از مخلوط کن استفاده می کنیم.
بقیه مواد را اضافه کنید و همه چیز را در مخلوط کن یا میکسر با هم مخلوط کنید. قبل از دست زدن به مخلوط، باید همه چیز را بچشید تا از میزان نمک و فلفل مطمئن شوید. توده تمام شده باید حدود 10-15 دقیقه بیشتر ورز داده شود تا با اکسیژن اشباع شود و خاصیت ارتجاعی و روانی به آن بدهد.
بعد از گذشت زمان سس را در ظرف مناسبی که در مورد ما شیشه پیچی است بریزید و چند ساعت در یخچال قرار دهید. در طول این مدت، کل توده کاملاً با ادویه جات ترشی جات اشباع می شود و به یک توده غلیظ و در عین حال سرسبز تبدیل می شود.
دوباره به چی نیاز داری