سرکه سیب محلی که در واقع صنعتی تولید می شود

فواید سرکه سیب و برخی موارد منع مصرف خانه/داستان های غذایی/فواید سرکه سیب و برخی موارد منع مصرف فواید سرکه سیب و برخی موارد منع مصرف سرکه سیب علاوه بر طعمی که به غذاهای سر سفره می‌افزاید، به دلیل خواص تغذیه‌ای آن نیز مصرف می‌شود.

در واقع، حاوی ویتامین های A و B و همچنین برخی مواد معدنی مانند منیزیم، گوگرد، آهن، روی و غیره است.

با این حال، فواید سرکه سیب محلی را می توان با مصرف بیش از حد آن از بین برد که می تواند باعث ایجاد برخی بیماری های ناخوشایند شود. در زیر به شما می گوییم که چه فوایدی برای بدن به همراه دارد و استفاده نابجا از این محصول چه اثرات مضری دارد

سرکه سیب مایعی است ترش مزه که مصارف گوارشی و دارویی دارد. مانند شراب، از تخمیر میوه ها، در این مورد سیب، به دست می آید.

سرکه حاوی غلظتی بین 3 تا 5 درصد اسید استیک در آب است. سرکه های طبیعی حاوی مقادیر کمی اسید تارتاریک و اسید سیتریک هستند.

همچنین حاوی اجزای فعال زیستی مانند اسید استیک، اسید گالیک، کاتچین، اپی کاتچین و کافئیک اسید است که به آن اثرات آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی قوی می بخشد.

همچنین بخوانید: سرکه سیب: چیست، خواص و کاربرد آن فواید سرکه سیب سرکه سیب منبع عالی ویتامین های A و B است، همچنین حاوی مواد معدنی مانند فسفر، کلسیم، پتاسیم، منیزیم، گوگرد، آهن، روی و سیلیکون است.

به علاوه سرشار از آنتی اکسیدان است و در هر قاشق غذاخوری محصول تنها حدود 3 کالری دارد. بیایید در زیر ببینیم، فواید سرکه سیب چیست.

1. رفلاکس معده به مری را کاهش می دهد اسید موجود در سرکه سیب به تنظیم و تعادل pH معده کمک می کند و علائم رفلاکس را بهبود می بخشد. همچنین احساس سوزش، تشکیل گاز و تورم شکم را تسکین می دهد.

2. تحریکات پوستی را التیام می بخشد یکی دیگر از فوایدی که سرکه سیب برای بدن به ارمغان می آورد، رفع تحریکات پوستی است.