سبد پلاستیکی دست دوم و کشته شدن نوزاد درون آن

مرحله بعدی قرار دادن زیبای محصولات است: یک تکه پنیر گران قیمت، یک بطری شراب خوب، سیب های روشن، میوه هایی با رنگ های متضاد، یک قلم مو با انگورهای بزرگ.

و چنین سبد پلاستیکی دست دوم باید میزبان مهمانی را خوشحال کند! www.bolshoyvopros.ru چگونه یک سبد هدیه ترتیب دهیم برنامه ریزی کرد که به معلم یک سبد مواد غذایی (از opto) بدهد، اما بد.

لطفا راهنمایی کنید، افکار، ایده هایی را برای هدیه به اشتراک بگذارید. کاتالوگ های تخفیف فروشگاه های زنجیره ای را مرور کنید (صفحات ویژه ای وجود دارد. بله، همان غذا به کمک می آید!)، قیمت ها را ببینید، از کجا تبلیغات بخرید.

من، برای مثال، یک میلیکانو در شیشه های 199 روبلی به ثمر رساندم. (معمولاً 1.5 یا بیشتر گران تر است). پس چه چیزی را می خواهید در سبد قرار دهید؟ یک بار برای معلم دبستان یک سبد NG آماده کردم. من خودم سبد را در یک نوع اقتصادی خریدم (الان آن را در محل شما و در Fixprice دیدم.

البته با قیمت متفاوت، اما پیدا کردن آن آسان است). با یک فنجان یکبار مصرف یا یک رول دستمال توالت یک چاپ حلقه ای بسازید. به کودک آزادی بدهید – اجازه دهید بوم نقاشی کند. سبد پنیر به عنوان هدیه.

کمک PS: مونتاژ من باید یک سبد پنیر برای هدیه بسازم. من می دانم که یک نفر عاشق پنیر آبی است. من هم دوستش دارم، اما بیشتر دو بلو از تولیدکنندگان مختلف و پنیر کپک سفید نرم که طعم قهرمانی دارد می‌خورم. به آن چه گفته می شود؟

هرگز به لفاف ها نگاه نکرد (و چه چیز دیگری را برای اضافه کردن از “قالب” توصیه می کنید؟ و چگونه آن را بهتر بچینیم؟ به صورت برش؟ یا در بخش های دایره ای؟ برای تزئین انگور؟ یا شاید در برخی فروشگاه ها بتوانند آن را جشن بچینند؟ آیا این اتفاق می افتد؟

این راهنما برای روز مادر چه چیزی به مامان بدهیم؟ جعبه سورپرایز. حاضر روز مادر 2015: هدیه DIY برای مادر. کلاس کارشناسی ارشد با عکس سبد “شیرین” به عنوان هدیه – چه چیز دیگری قرار دهید. PS: مونتاژ دختران، ما به ذهن جمعی شما نیاز داریم!