ساعت گارمین فوررانر به همراه کپسول رایحه که فضا را خوشبو می کند

یکی از اولین نوآوری ها به دلیل زرگر دانیل ژانریچارد است که باعث تقسیم کار در صنعت ساعت شد. این روش تولید جدید باعث شد که به شدت کارایی را به دست آورد زیرا در پایان دهه 1790، ژنو بیش از 60000 ساعت را صادر می کرد!

این امر با یک سری نوآوری همراه شد که هر کدام از قبلی چشمگیرتر بودند.

به عنوان مثال، ساخت ساعت گارمین فوررانر «همیشگی» در سال 1770 توسط آبراهام-لوئیس پرلت، پیشرو چیزی که امروزه به عنوان ساعت خود پیچ ​​می‌شناسیم.

سپس، آدرین فیلیپ سیم پیچ آونگی را ایجاد کرد و آبراهام لوئیس برگه توربیلون را اختراع کرد که شاهکاری از دانش سوئیس است. به تدریج، تولیدکنندگان شروع به ساخت ساعت های نازک تر و قابل حمل تر کردند.

سپس، در قرن بیستم، ساعت‌سازان سوئیسی کارکردهای جدیدی را به ساعت‌های خود اضافه کردند، مانند تقویم، عملکرد کرونومتر، مدل‌های ضدآب و … امروزه، ساعت‌سازان به اختراع ساعت‌های جدید برای حفظ جایگاه خود به عنوان پیشرو در ساعت‌سازی ادامه می‌دهند.

همه اینها و نوآوری های زیر به منحصر به فرد شدن سوئیس و مشهور شدن آن به عنوان مهد ساعت سازی آنگونه که ما امروز می شناسیم کمک کرده است.

سال‌ها بعد، تیم و شرکت مفتخر است که این میراث را جشن می‌گیرد و به تخصص ساعت‌سازی سوئیس با نماد Ladies Moonphase و Date Watch افتخار می‌کند.

تا آنجا که به ساعت سازی واقعی متحرک مربوط می شود، که در مفهوم مدرن آن به عنوان اشیاء قابل پوشیدن درک می شود، برای ترسیم تکامل آن، لازم است اولین ساعت های شخصی، یعنی ساعت هایی که به دور گردن بسته می شوند، عموماً برای خانم ها، یادآوری شود.

اولین بار در قرن شانزدهم ظاهر شدند، با مکانیک که قبلاً به چهار تا پنج سانتی‌متر کاهش یافته بود و با راه‌حل‌های رسمی که می‌توان آن را به سنت بزرگ زیبایی‌شناختی و زمانی «Memento mori» ردیابی کرد.

اولین سازنده ساعت‌های پوشیدنی که مستندات آن را داریم، ژولین کودری فرانسوی (1504-1551) است که در دربار لویی دوازدهم فعال است. این نمونه‌های نادر در پایان آن قرن در شکل‌های جذاب کره‌های عطر، لحظه شکوه خود را خواهند داشت.