ساعت بن تن نیروی بیگانگان ساخت ایران که بیشترین فروش را در جهان داشته است

استفاده از آداپتورهای چرمی در طول جنگ آفریقای جنوبی
شکل زیر ساعت بن تن نیروی بیگانگان توضیح داده شده در بالا را نشان می دهد. این نمونه دارای یک بدنه فولادی آبی رنگ با درج های طلایی است. تبلیغات Mappin و Webb در آن زمان، در حدود سال 1901، این ساعت را اینگونه توصیف می کند: “ساعت Campaign در یک دستبند چرمی محکم.

ساعت کوچک و جمع و جور، کاملاً در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم است. بدنه از استیل آبی رنگ. ساعتی قابل اعتماد در زیر سخت ترین شرایط. کامل، همانطور که نشان داده شده است. 2.5 پوند. هزینه پست رایگان در صورت دریافت مبلغ تسویه شده. Mappin و Webb هر یک از این موارد را به یکی از دوستان یا خویشاوندان در جلو با هزینه پست رایگان با پرداخت 1 ثانیه تحویل می دهند.

خراشیده یا گم شود. علاوه بر این، این شرکت به جای یک شیشه معدنی، یک شیشه “سلولوئید” شفاف، کاملاً یکنواخت و با چنان مقاومتی که محافظت تقریباً نشکن را ارائه می دهد، عرضه می کند.
با این سیستم حتی اگر شیشه ای بشکند، در مواقع اضطراری توسط هر تعمیرکاری قابل تعویض است. یک تکه شیشه ساده که به اندازه با الماس برش داده شده است، این کار را به خوبی انجام می دهد. بنابراین به لطف حلقه آب بندی می توان بدون کوچکترین مشکلی یک لیوان را نصب کرد.

حدود 3000 سال قبل از میلاد ج.، نیازهای سازمانی جوامع پیچیده تر، مانند سومری ها، مصری ها یا سلسله های چین، تقسیم دقیق روز را به ساعت ضروری می کرد. ریختن آب در فواصل زمانی معین به روشی محبوب برای حفظ زمان تبدیل شد، که حتی زمانی که آسمان ابری بود نیز کارساز بود. بعدها، در قرن دوم قبل از میلاد. C.، در یونان، اولین ساعت مکانیکی با سیستم دنده آب اختراع شد.