روغن موتور ضد دود که بخار آب هوا را چند برابر می کند

فقط یک تاییدیه به مالکان خودرو در مورد مناسب بودن روغن اطمینان می دهد، زیرا این فقط یک سطح عملکرد خودخوانده نیست، بلکه یک تایید کیفیت توسط یک طرف خارجی است.

این امر به ویژه برای تولیدکنندگان اروپایی مانند مرسدس بنز یا فولکس واگن اهمیت دارد، زیرا این سازندگان معمولاً دارای الزامات OEM و حتی مدل خاص هستند که بسیار فراتر از استانداردهای استاندارد صنعت است.

استفاده از روغن موتور ضد دود اشتباه می تواند عواقب قابل توجهی داشته باشد.

موتور ممکن است قدرت خود را از دست بدهد، می تواند پر سر و صدا شود یا – در بدترین حالت ممکن – کاملاً خراب شود. بنابراین FUCHS در مورد مشخصات عملکرد همه محصولات ما بسیار شفاف است.

به منظور آسان‌تر و ایمن‌تر کردن آن تا حد امکان، ما به وضوح بیان می‌کنیم که هر روغن برای چه مشخصاتی تأیید شده است، چه مشخصاتی به طور کامل برآورده شده است، و برای کدام کاربردها استفاده را بر اساس تخصص فنی و آزمایش داخلی توصیه می‌کنیم.

تعویض روغن در خودرو یک روش نسبتاً سریع و آسان است و برای تمیز نگه داشتن موتور و کارکرد موثر آن ضروری است.

با گذشت زمان، تعویض منظم روغن به حذف آلاینده های ایجاد شده و افزایش عمر موتور کمک می کند، بنابراین سرمایه گذاری ارزشمندی است که نباید نادیده گرفته شود.

به خواندن ادامه دهید تا همه چیزهایی را که باید در مورد روغن موتور بدانید، از جمله کارهایی که انجام می دهد، هر چند وقت یکبار باید آن را تعویض کنید، انواع مختلف روغن و موارد دیگر یاد بگیرید.

روغن در خودرو چه می کند؟
طبق گفته Pennzoil ، ارائه‌دهنده رسمی روان‌کننده‌های UTI و یک برند پیشرو در صنعت، روغن موتور از لحاظ تاریخی ترکیبی ساده از روغن پایه و مواد افزودنی بوده است. برای روانکاری قطعات موتور، کاهش اصطکاک، تمیز کردن، خنک کردن و محافظت از موتور طراحی شده است.

با این حال، امروزه، روغن موتور مصنوعی مدرن بسیار بیشتر از روانکاری انجام می‌دهد – این روغن محافظت در برابر سایش را فراهم می‌کند، ویسکوزیته را در دماهای مختلف حفظ می‌کند، از تجمع اسید جلوگیری می‌کند، و توربوها و اجزای موتور مدرن را تمیز و محافظت می‌کند.