در کمترین زمان ممکن خیارشور یک و یک در خانه درست کنید!

منفعت و ضرر ترشی خیار حال بدن را پس از مصرف زیاد الکل تسکین می دهد. خیارشور قادر به حذف الکل از بدن، بهبود سلامت کلی است. برای این منظور، نه تنها آب نمک مفید است، بلکه خود سبزیجات نیز مفید است

. خیار مواد مضر را بدون شستن مواد مفید از بدن دفع می کند. NB! اگر خیارشور به عنوان پیش غذا برای الکل قوی سرو شود، خطر مسمومیت با الکل کاهش می یابد.

خواص با ارزش خیارشور یک و یک، ترشی برای کسانی که استعداد بیولوژیکی برای ایجاد تومور دارند مفید است. آماده سازی زمستانی خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد – این به دلیل وجود آنتی اکسیدان است.

سبزیجات به عادی سازی فشار خون و همچنین کاهش سطح خطرناک کلسترول کمک می کنند. کنسرو خیار علاوه بر اثر ادرارآور، خاصیت ملین دارد. بنابراین، خوردن سبزیجات برای اسهال و یبوست توصیه نمی شود – یک درمان عالی.

سبزیجات ترشی به عادی سازی سیستم عصبی کمک می کنند: با تحریک پذیری و اضطراب، آنها به آرام شدن و به خواب رفتن کمک می کنند. اما اثر ادرارآور خیار را فراموش نکنید – بهتر است آن را درست قبل از خواب نخورید.

با این حال، همه نمی توانند از چنین محصولی بهره مند شوند: با استفاده زیاد، درد معده در افرادی که از گاستریت مزمن یا زخم معده رنج می برند ظاهر می شود.

افزایش اسیدیته معده منع مصرف زیاد خیار شور است. با احتیاط باید از ترشی ها برای استوماتیت و تحریک مخاط دهان استفاده کرد.

مقدار زیادی سرکه در محصول وجود دارد و می تواند باعث تحریک و درد شود. همین امر در مورد مینای ضعیف دندان نیز صدق می کند.

نمک مایعات را در بدن حفظ می کند، به همین دلیل مصرف خیار برای افراد مبتلا به بیماری کلیوی ممنوع است. اگر طرفدار زیادی هستید، خیار را در یک ماریناد شیرین بپزید و به جای سرکه آسپرین اضافه کنید. مصرف ترشی سبزیجات برای افراد مبتلا به بیماری های قلبی عروقی توصیه نمی شود.

محتوای کالری و BZHU کسانی که رژیم غذایی را به دقت کنترل می کنند به شاخص های محتوای کالری و محتوای BZH در هر 100 گرم محصول علاقه مند می شوند: محتوای کالری – 16 کالری.