دختربچه ای که درون فرش ماشینی با الیاف پشمی گم شد

فرش Huade عناوین افتخاری مانند فرش ماشینی با الیاف پشمی حفاظت از محیط زیست چین جایزه محصول سبز”، “محصول برند معروف هنان اعطا می شود.

این محصولات بارها توسط برج دروازه تیان آن من، تالار بزرگ مردم، دوربین مدار بسته، برج مروارید شرقی شانگهای و سایر موسسات و مکان های مهم انتخاب شده اند و نزدیک به هزار هتل چهار ستاره و بالاتر در کشور همگی انتخاب شده اند. در طول سال

Huade Carpet همیشه به مفهوم توسعه “پیگیری تعالی و تلاش برای درجه یک” پایبند است و به روح سازمانی “صداقت” به عنوان هسته پایبند است. ما سبک شرکتی “دقیق، کارآمد، با کیفیت بالا” را تشکیل داده ایم. ، و سریع”.

در مقایسه با سایر مصالح کف، موکت دارای اثرات کاهش نویز و جذب صدا قابل توجهی است.موثرترین مصالح ساختمانی آکوستیک است که می تواند نویز اکو داخل ساختمان را جذب کند و انعکاس صدا و انتقال فوق العاده را از طریق دیوار زمین ایجاد کند.

می تواند محیط را زیبا کند.فرش یک هنر و کاردستی کاربردی و تزیینی است.از آنجایی که فرش دارای رنگ های غنی است می توانید فرش های مختلف و منحصر به فرد را با توجه به سلیقه خود سفارشی کنید. به یک عنصر مد برای مالک تبدیل شوید تا سبک خود را نشان دهد.

فرش همچنین عملکرد حفظ گرما و هدایت گرما را دارد؛ فرش در مقایسه با مواد پوشش کف سخت دارای درجه خاصی از حفظ گرما است و تأثیر هدایت حرارتی بهتری بر شکل گرمایش گرمایش از کف دارد و در نتیجه باعث افزایش حرارت می شود.

فرش های Huade ما در سراسر کشور هستند، من سازمان فروش کاملی ندارم که از شبکه اطلاعات شرکت برای ادغام با دفتر مرکزی استفاده کنم و بتوانم خدمات فروش سریع و مدبرانه را در هر زمان و مکان به کاربران ارائه دهم.