بیش از 3000 گونه آلو سیاه خشک در جهان وجود دارد و آمریکا 84 درصد از آن ها را تولید می کند!

این کار برای ضدعفونی کردن میوه های قدیمی و افزایش ماندگاری آلو سیاه خشک آماده انجام می شود. البته فراموش نکنید که آلو پس از جوشاندن با آب جوش مواد مفید زیادی را از دست می دهد، بنابراین بهتر است به هر حال از آلو خشک خانگی استفاده کنید.

بنابراین، هنگام انتخاب آلو باید استانداردهای زیر را رعایت کنید:
1. میوه ها باید شیرین، اما کمی ترش باشند – در توت قرمز است که ویتامین C بیشتری وجود دارد.
2. رنگ باید سیاه باشد – اگر رنگ مایل به قهوه ای دارد، سپس با آب جوش درمان شده و به احتمال زیاد طعم تلخی دارد و دیگر خواص مفید قبلی خود را ندارد.
3. درخشش درخشان میوه &ndash به این معنی است که آنها با گلیسیرین درمان می شوند، چنین آلوهایی باید قبل از خوردن خوب شسته شوند.

plums

دستور پخت با آلو

گوشت خوک با آلو. شما نیاز دارید: گوشت خوک (کمر) – 1.5 کیلوگرم، چربی گوشت خوک – 3 قاشق غذاخوری. ل آلو – 300 گرم، نان سفید برای کروتون، ترب کوهی (رنده شده)، شکر، سرکه، زیره سبز، نمک – همه به مزه.
روش پخت. گوشت را نمک زده و زیره ساییده شده بپاشید و از هر طرف سرخ کنید و به قابلمه منتقل کنید و با 3-4 قاشق غذاخوری چربی تشکیل شده در هنگام سرخ کردن را بریزید. قاشق آب آن را در فر قرار دهید و به سرخ کردن ادامه دهید و مایع حاصل را بریزید.

وقتی گوشت سرخ شد و نرم شد، آلوهای خشک را که در آب پف کرده‌اید اضافه کنید و بپزید تا نرم شوند. با تبخیر شدن سس، آب داغ را اضافه کنید.

سالاد با آلو. شما نیاز دارید: قارچ – 1 کیلوگرم، پیاز – 0.5 کیلوگرم، هویج – 0.5 کیلوگرم، آجیل – 10-15 قطعه. آلو – 200-250 گرم.
روش پخت. نمونه های ریز خرد شده در روغن نباتی سرخ می شوند تا نرم شوند. به طور جداگانه پیاز ریز خرد شده و هویج رنده شده را روی رنده درشت سرخ کنید.