افراد با این گروه خونی بیسکویت رژیمی ستاک بخورند

کوکی ها برای مدت طولانی مقرون به صرفه ترین و مورد علاقه ترین خوراکی ها در بسیاری از کشورها بوده اند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم.

یک غذای لذیذ ساده و مغذی کاملاً تغذیه می کند و با هر نوشیدنی اعم از قهوه، چای، کمپوت، آبمیوه یا ژله سازگار است، همه آن را دوست دارند: هم کودکان و هم بزرگسالان.

تنوع انواع، انواع و اقسام کلوچه ها که اخیراً در پیشخوان فروشگاه های معمولی، بازارها و شیرینی فروشی های تخصصی فروش شیرینی و سایر شیرینی ها به وفور یافت می شود، گاه خریداران را دچار سردرگمی می کند.

بسیاری از مردم، به ویژه نسل قدیمی تر، با کمی نوستالژی مجموعه ای از قفسه های دوران اتحاد جماهیر شوروی را به یاد می آورند، زمانی که همه نام های این محصول را می توان در دوجین کلمه فهرست کرد.

در عین حال فراموش نمی‌کنند که در آن زمان انواع بیسکویت شکری بر اساس فناوری‌های موجود (بدون افزودنی‌های مضر، رنگ‌های تهاجمی، تقویت‌کننده طعم و طعم‌دهنده) تولید می‌شد و البته مطابق با استاندارد کیفیت بود تا به امروز مورد احترام است، به نام GOST.

فن آوری های مدرن همچنین امکان تولید محصولات با کیفیت بالا را فراهم می کند که استانداردهای آن نیز با استانداردسازی و شرایط فنی سازگار با واقعیت های مدرن تأیید شده است تا به امروز، در قفسه‌ها می‌توانید بیسکویت‌های باکیفیت و انواع کلوچه‌های کوتاه و بلند را پیدا کنید.

به عنوان مثال، مارک‌های Yubileinoye، Maria یا کوکی‌های قطره‌ای مورد علاقه همه، Kurabye، که از شرق به ما رسیده است.

بسیاری از مردم اولین محصول بسته بندی شده در بسته هایی به وزن دویست گرم را به یاد می آورند که حمل آن در جاده یا مطالعه راحت بود، در حالی که نوع دوم اغلب بر اساس وزن فروخته می شد: فروشندگان سختگیر محصول را در کاغذ پوستی تا شده خود می ریختند.

از دو بیسکویت مربع شکل، می توانید در کمترین زمان یک کیک خانگی درست کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کوکی را با کره نرم شده یا کره شکلاتی، مربا یا مربا بمالید و سپس روی آن را با یک کلوچه خشک دیگر بپوشانید و با دست کمی فشار دهید.

به نظر می رسید هیچ چیز بهتر از این نیست، بسیاری از ما غذای لذیذ دیگری را می شناسیم که مادران با دلیل یا بی دلیل تهیه کرده اند.