افشای رازی در مورد جیوه که در پنکه قدیمی بود

جیوه قرمز یک ماده خطرناک و افسانه ای است که ظاهرا می تواند بسیار مخرب باشد و قدرت انفجار بسیاری داشته باشد. برخی معتقد اند که جیوه در پنکه قدیمی وجود دارد.

کارگروه معتقد است که یک رابطه علی بین عامل یا مخلوط و افزایش بروز نئوپلاسم های بدخیم یا مناسب ترکیبی از نئوپلاسم های خوش خیم و بدخیم در دو یا چند گونه از حیوانات یا در دو یا چند مطالعه مستقل در یک گونه که در زمان‌ها یا در زمان‌های مختلف انجام شده است.

جیوه قرمز در تلفن قدیمی با توجه به کاربرد های زیادی که در صنعت دارد با کیفیت های متفاوتی تولید می شود به همین دلیل برای خرید این محصول باید به بهترین مراکز معتبر مراجعه کنید.

آزمایشگاه های مختلف یا تحت پروتکل های مختلف به طور استثنایی، یک مطالعه واحد در یک گونه ممکن است برای ارائه شواهد کافی در نظر گرفته شود، سرطان زایی زمانی که نئوپلاسم های بدخیم به درجات غیرعادی رخ می دهند
بروز، محل، نوع تومور یا سن شروع

شواهد محدودی از سرطان زایی:
داده ها نشان دهنده یک اثر سرطان زا هستند اما برای ارزیابی قطعی محدود هستند. زیرا، به عنوان مثال شواهد سرطان زایی به یک آزمایش محدود می شود.یکی از دلایل استفاده از جیوه در تلویزیون قدیمی سونی رسانایی گرمایی پایین آن است.

یا سوالات حل نشده ای در مورد کفایت طراحی، رفتار یا تفسیر مطالعه؛ یا عامل یا مخلوط فقط بروز آن را افزایش می دهد نئوپلاسم های خوش خیم یا ضایعات با پتانسیل نئوپلاستیک نامشخص، یا نئوپلاسم های خاصی که ممکن است به طور خود به خود در بروز بالا در سویه های خاص رخ دهد.
شواهد ناکافی سرطان زایی:
مطالعات را نمی توان به عنوان نشان دادن وجود یا عدم وجود  تفسیر کرد، اثر سرطان زا به دلیل محدودیت های کیفی یا کمی عمده، یا عدم وجود اطلاعات در مورد سرطان در حیوانات آزمایشگاهی در دسترس است. یکی از فلزات جادویی کاربردی، جیوه قرمز است که داخل انواع رادیو ضبط قدیمی جیوه دار از آن استفاده شده است.

شواهد حاکی از عدم سرطان زایی:
مطالعات کافی شامل حداقل دو گونه در دسترس است که نشان می دهد، در داخل در حدود آزمایشات مورد استفاده، عامل یا مخلوط سرطان زا نیست.

نتیجه گیری از شواهد نشان می دهد که فقدان سرطان زایی ناگزیر به گونه، مکان های تومور و سطوح محدود می شود.

  • منابع:
  1. Mercury
  • تبلیغات:
  1. نقش زردالو در رفع یبوست
  2. استفاده از ام دی اف در مدارس دولتی اجباری شد
  3. افزایش مواد شیمیایی به پلاستیک، در طول تولید
  4. تاثیرات مصرف قیسی در دوران بارداری

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.